Ik zoek nog wat leuke kledingstukken maar zie alleen maar dierenprintjes. Weet iemand nog een leuke webshop waar ik iets anders kan vinden?
Ik zie heel veel anders. Ik ben namelijk van plan niets te kopen, maar vind het nog best lastig omdat ik best veel leuke dingen zie. En nee, geen dierenprintjes, want dat vind ik zelf al niet zo, maar mijn man vindt het echt vreselijk, dus dan een dubbele nee dus. Laatste waar ik had gekeken was bij esprit, zag veel leuke shirtjes zonder dierenprint (ook wel met, maar die negeer ik dus)
Oh vreselijk ja dierenprint! Ik vind het ook helemaal niks Ik zie nu juist heel veel van die tropische prints met bladeren etc, juist iets minder tijgerprint etc. Of misschien ligt dat aan welke winkel je kijkt
Daar heb ik ook al last van. Wat geen dierenprintje heeft ziet eruit alsof het uit oma’s kast komt Ik kan de tips dus ook gebruiken dus kan je helaas niet helpen
Gray label +1 more in the family nixnut Zomaar 3 merken die geen panterprint hebben. Wat goedkoper: h&m, Zara. Volgens mij is er genoeg zonder te vinden?
Meen je dit nou serieus? Er zijn genoeg online shops met variatie in hun aanbod, misschien hebben ze wel iets met een panter printje maar echt niet alleen maar..
Ik zou juist moeten zoeken als ik al iets in die print zou willen haha. Waar winkel je dan vraag ik me af?
Idd. Ik hou ook niet van die printjes maar kom het zelden tegen. Op fb zie ik het wel in advertenties vaak voorbij komen. Volgens mij is die trend ook alweer een beetje op z'n einde want ik heb het meer gezien dan dat ik het nu zie.
Ik hou echt van panterprint. Haha. Maar mijn dochter van 11 en inmiddels in een (kleine) dames maat vind het vreselijk. Wíj zijn onlangs nog geslaagd bij de Only winkel en H&M. Genoeg kleding met dierenprints daar.
Ze hebben toch in elke winkel ook (en juist vooral) dingen zónder panterprint? Ik zie wel eens iets met een panterprintje, maar echt niet zoveel dat je niks anders meer kunt kopen.
Ik deel je mening. Vind dat zo lelijk, en voor kinderen al helemaal. Schoenen voor mijn Dochter was een heel gezoek. Vorige week ben ik geslaagd voor shirtjes bij de ms mode (en is echt niet alleen oma kleding) en bij de c&a. Nu heb ik maat 46 dus weet bij winkels die alleen kleinere maten heeft niet echt het aanbod.
Ik zie hier en daar wel panterprintjes, maar ook meer dan genoeg leuke kleding zonder dierenprint hoor...
Ik heb zelf niks met panterprint en koop genoeg kleren. Dus de keuze is reuze zou ik zeggen. Dochter van 11 heeft het wel, die vindt het geweldig.
ik hou niet van shoppen en als ik op wehkamp oid kijk dan staan ze zo vaak over geposeerd dat het er heel anders uitziet als je het besteld Ik ben een lastige klant haha
Mijn dochter is vanaf dat ze ongeveer 1,5 is gek op panterprintjes. En echt gek haha. Ik heb er zelf niet zoveel mee denk 3 items in de kast met panterprint dus ze heeft het niet van mij ofzo. Toen ze nog zo klein was en ik reed met haar in de kinderwagen langs een etalage met panterprint ging ze helemaal uit haar dak, mamaaaaa tijger!!! Ikke hebben, oh mooi!!! En nog steeds vind ze het prachtig. Ze heeft er niet veel van maar wat ze heeft met panterprint draagt ze heel erg graag.