Hier begon het 's nachts om 01.30 met het breken van de vliezen, 12 uur later, in de middag dus is hij geboren.
14:00 's middags gestript. Meteen daarna al lichte weeën. Vanaf 21:00 echt heftige weeën. Om 7:30 is DL geboren. Nachtwerk dus!
Gestemd op 's avonds / 's nachts. Want bij allebei is de bevalling rond middernacht begonnen. Eerste is uiteindelijk half 9 's ochtends geboren en tweede inderdaad 's nachts. Volgens mij is het meer zo dat het belangrijk is dat de moeder kan ontspannen. Bij schoonzus rommelde het bijvoorbeeld 's ochtends al wel, maar zette pas door toen oudste kindje naar de oppas was gebracht en ze kon "ontspannen"...
Ik ben dan wel ingeleid maar om 9.30 zijn de vliezen gebroken en om 19.32 is de kleine man geboren. Het rommelde al 3 dagen en dat begon op woensdagavond.
Na een heerlijk nacht slapen s ochtends wat gerommel, rond een uur of 10 toch wel weeen, om 15:00 ongeveer in het geboortehuis. En om 19:00 de kleine in mn armen. Hoop dat het bij nummer 2 ook weer na een goede nachtrust komt, dat was erg fijn 🙂
Hier begon het blijkbaar vrijdags'nachts/heel vroeg in de ochtend en ben zondagavond om 23:30 bevallen.
Mijn dochtertje is om half 7 's avonds geboren, maar vind de optie 's avonds/'s nachts niet echt representatief hiervoor. Want bevalling is wel 's middags begonnen. Heb hem dus niet ingevuld.
Bij de eerste zijn mijn vliezen om 22.00 gebroken en ze is de dag erna om 19.08 geboren. Bij de 2e ben ik ingeleid. Ze hebben om 8.30 mn vliezen gebroken en hij is 16.15 geboren.