's Nachts begonnen om 4/5 uur met de eerste weeen en de volgende nacht om 2.30 bevallen. Benieuwd hoe het deze keer zal zijn 😁!
Bij de oudste begon het snachts. Uiteindelijk smorgens bevallen om 7.10 uur. De middelste om 18.40 en de jongste om 13.49 uur. Alleen bij de oudste begonnen de weeën spontaan. Bij de andere twee waren we op voorhand al in het ziekenhuis om de vliezen te breken.
3x overdag bevallen (alledrie spontaan). Bij de eerste begon het wel in de loop van de nacht en beviel ik tussen de middag, bij de tweede begon en eindigde het 's middags, bij de jongste begon en eindigde het 's ochtends. Ik heb dus geen nachtbevallingen gehad.
Ik heb twee kindjes en ben beide keren 's nachts bevallen. De eerste werd geboren om vier uur, en de tweede om half 2.
De eerste weeen begonnen om 4 uur 's nachts, dat ging samen met het breken van mijn vliezen. 7 uurtjes later was mijn zoontje geboren. Ik heb daarom maar de ochtend gestemd. In de ochtend geboren, maar in de nacht gestart.
Ik dacht eigenlijk dat het zo was dat de bevalling vaak in de nacht begint (als je lichaam rust en ontspannen is), niet per se dat kindjes dan ook in de nacht geboren worden.
Alle drie overdag. 's Nachts kan ik me niet ontspannen als ik me lig te bedenken dat ik een verloskundige uit haar bed moet gaan bellen!
De oudste 11.34 ,om 23.30 braken de vliezen De middelste om 20.24 en daar was het de hele dag al aan het rommelen De jongste om 04.14 en daar was het de dag ervoor al aan het rommelen De jongste is thuis geboren en ik vond het wel bijzonder zo'n nachtelijk tafereel en ik vind het een wonder dat de buren niets hebben gehoord haha
De eerste om half 3 s nachts (bevalling van 6 uurtjes) De tweede om half6 s ochtends (bevalling van 2 uurtjes)
Baby heeft keurig gewacht tot de ochtend. Om 7.30-8.00 uur begonnen de krampen en om 15.45 uur had ik mijn dochter in mijn armen.
Oudste geplande keizersnee om 11.05 Jongste spoedkeizersnee om 10.55 uur. Ik heb dus ochtendkinderen. En dat merk ik ook. LOL. Van uitslapen hebben ze nog nooit gehoord .
3 x overdag bevallen: 1: kwart over 9 's ochtends 1e wee, kwart over 12 's middags geboren 2: kwart over 4 's middags eerste wee, half 7 's avonds geboren (nou ja, net avond dus) 3: vanaf ca 2 uur 's middags weeën (daarvoor beetje oefenweeën), half 6 's middags geboren.