ben jij snel bang?

Discussion in 'De lounge' started by dekilene, Jul 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ben vaak wel paniekerig, maar niet persé snel bang.. Hoewel.. ik gisteren van de warmte mijn benen boven de deken legde, en toen stak mijn voet uit net over de bedrand, en ik werd me toch opeens bang dat 'iets' erin zou happen.. een reactie uit kindertijd misschien ? Maar toen begon de douche ineens te druppelen, en hoorde ik een *krak* op de trap alsof er iemand een stap zette (wat waarschijnlijk de wind was, want ik hoorde het later ook bij m'n raam) maar toen was ik toch wel even bang hoor.. Ik weet niet, is dat snel ? :D

2. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Alleen voor spinnen en inbrekers:)
    En als ik alleen in een bos zou lopen ofzo..
    Maar dat hebben vast meerdere

3. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ging het bij Zomergasten zondag ook even over: het feestje gaat door en jij moet weg. Maar wat is het alternatief? Het feestje gaat voor altijd door en je moet het maar leuk vinden. Het feest houdt nooit meer op, gaat tot in de eeuwigheid door.
    Lijkt me ook weer zo wat...

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nee niet bang voor zulk soort dingen, wel wat zoals hier al eerder is beschreven. Ziektes, vooral wat betreft de kinderen.

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ja, ik ook. Ik moet er zelfs van huilen als ik er 1 zie :( Hetzelfde met naaktslakken, die vind ik nog erger.

Verder nergens bang voor :) Behalve dan dat er iets ernstig met mn dochter/mij gebeurt. Maar dat is meer een natuurlijke/logische angst, denk ik.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

niet echt.

alleen voor griep en van die dikke grote huisspinnen.

7. life

life Niet meer actief

Ik ben eeb watje :(
    Insectenfobie... durf mensen niet echt gemeen aan te spreken vermijd ik liever.
    Bang in het donker en durf snachts er niet uit... wrm geen idee maar er is vroeger iets gebeurd dat weet ik wel.
    Onweer en liften vind ik eng. Bang gemaakt door me buren...

Verder ben ik eigenlijk best onzeker maar kom toch zeker over haha

8. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Ik heb best erg hoogtevrees, ben dus ook heel blij dat ik op de 1e verdieping woon :p en verder vind ik insecten echt niks.. De manier waarop ze bewegen brrrrrrr

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee totaal niet; wel heb ik een lichte insectenfobie waarbij ik wel paniekerig kan reageren (vooral bij wespen en andere steekbeesten). Voor de rest heb ik tot nu toe vrijwel stalen zenuwen en ben ik vrijwel nooit bang.

De laatste keer dat ik ergens bang voor was, was voor een miskraam of iets dergelijks; omdat ik mijn kind niet wil verliezen. Maar voor de rest; nope.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja.

Maar dat is meer omdat ik een angststoornis heb ;) Alweer op de goede weg hoor ( durf iig weer boodschappen te doen ) maar heb het nog wel moeilijk in nieuwe situaties, autorijden op de snelweg of onbekende wegen, in rijen bij kassa's etc .

Qua dieren : bang voor spinnen

En grootste angst natuurlijk om een van mijn kinderen te verliezen.

11. yoghurt

yoghurt Bekend lid

Jan 31, 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Ik ben bang voor alles....ook ik heb een angststoornis.
    Ben vooral bang voor rampen en wat andere van mij vinden.

Gelukkig doe ik nog wel alles en ga ik overal naartoe maar ik pieker er wel altijd over en dat maakt altijd alles wel met n grijs randje :(

12. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Euhh ja, echt onwijs snel.. :)

13. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Spinnen
    Vliegen (zo onpraktisch als je graag reist)
    Hoogtevrees, wel licht
    Motten, grote rondvliegende kevers (Australië)

En heel stom: diep water. Ik zwem niet in zwembaden dieper dan 2 meter en snorkelen doe ik nooit meer. Dit had ik als klein kind al.

14. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook een angststoornis,ben vlg mij overal bang voor geweest,vooral alleen zijn,maar doe alles weer.
    Als je je angst aangaat,gaat je angst vanzelf weg :) maar spinnen moet ik ook niks van hebben haha

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik trek hele krappe ruimtes niet, moet echt m'n best doen om dan niet in paniek te raken. Op de weg zie ik weleens van die Fiatjes rijden met drie volwassenen op de achterbank... Nou meer is er bij mij niet voor nodig hoor!

Huisspinnen en langpootmuggen vind ik ook eng. Gewoon kappen met die onzin!

Diep, donker water maakt me ook een bang op de een of andere manier. Zo diep, dat er voor ons zonder uitrusting geen weg meer terug is. Doodeng vind ik dat!

Share This Page