Over dit soort dingen heb ik volgens mij niet eens tenen. Ik heb het te druk om me met andermans agenda en wie-eet-bij-wie bezig te houden Misschien had hij er wel zin in om die week met andere zwager + gezin en schoonmoeder te eten, maar niet met jou / jullie? Kan toch? Of hebben jullie een regel dat als je een zwager uitnodigt je de hele familie moet vragen? Als het je dwars zit, vraag het hem. Ik snap dus werkelijk waar niet waarom dit vreemd zou zijn.
Ik zou me in deze situatie ook niet gepasseerd voelen. Het is ook wel kort dag om iemand voor dezelfde avond uit te nodigen om te komen eten. Dan is de kans groot dat dat niet uitkomt. Je had er ook voor kunnen kiezen om in overleg een datum af te spreken voor een etentje. En je weet ook niet of dat andere etentje al gepland stond of niet.
maar als je er echt zo'n problemen mee hebt , waarom zeg je het dan niet , waarschijnlijk is hij zich van geen kwaad bewust en vraagt hij jullie misschien een volgende x wel ...
Nou zo'n band hebben we niet dat ik zoiets tegen hem zeg. En mijn man vond het ook totaal niet raar, dus ik hou mijn mond wel.