Nee, helaas. Ik mag geen bloeddonor dan wel stamceldonor zijn omdat ik in het verleden longemboliën heb gehad en een proteïne c deëficientie blijk te hebben. Ik heb me dan wel weer aangemeld als orgaandonor, geen idee of dat met mijn medische achtergrond wel gedaan wordt dan.
Ik wilde wel donor worden, maar kwam niet goed door de screeningsvragenlijst heen. Weet eigenlijk niet meer waarom niet, denk omdat ik ooit trombose heb gehad. Vind het echt heel jammer want had graag donor willen zijn!
Helaas.. ingeschreven en bleek ivm medicatie niet aan de voorwaarden te voldoen. Anders deed ik zeker mee
Ik heb me door dit topic net geregistreerd, maar verwacht dat ik zal moeten wachten tot na de zwangerschap voor de staalafname?
Nope, ik mag het niet ivm auto immuun ziekte (bloed) en ivm een andere bloed ziekte. Heb nog wel extra navraag gedaan erover, maar het zit er gewoon niet in.
Nee nog niet. Naar aanleiding hiervan op de website gekeken en verbaas me er zeer over dat donors als ze 35+ zijn moeten betalen om donor te zijn. Zo krijg je toch geen donors.
Ja natuurlijk ben ik stamceldonor. Een keer benaderd voor een voorselectie, maar toen gaf ik nog borstvoeding. Mijn moeder heeft recent bloedplaatjes gegeven.