Ik ben gevraagd, toen ons zoontje net was geboren en tijdens ons eerste moment met zijn drietjes (ik was net gehecht zoontje was nog niet aangekleed). Driekwart jaar later had hij het nog niet aan mijn vader gevraagd (dat wilde hij graag) dus ben ik vast locaties gaan zoeken en een datum gaan vastleggen, en toen heeft hij eindelijk dat laatste stapje ook gezet Zie banner, het is bijna zo ver!
Wat een mooi en vooral bijzonder moment om gevraagd te worden, een hele fijne dag toegewenst en veel geluk met elkaar
wij stonden in de keuken op te ruimen en koken dat het tussen neus en lippen te sprake kwam. dus we hebben elkaar niet gevraagt eigenlijk.
Wij waren op vakantie en hadden het allebei erover dat we dat toch wel graag zouden willen dus ik eenmaal thuis gemeentehuis gebeld (waren zeer weinig datums te krijgen omdat in het kasteel maar 1 keer per 2 weken op een vrijdag kan) dus een datum sprak me aan, meteen geboekt en daarna sms gestuurd met de datum 22 augustus (het was eind april / begin mei ergens) dus hij smst terug "prima schat, keigoed van je" komt ie thuis dus ik begin erover "zo snel he?" zegt ie hhmmm valt toch wel mee (dacht ie dat het een jaar verder was hahahaha) grapjas. Maar een huwelijk regelen vond ik reuze meevallen eigenlijk, had zo in een mum van tijd alles geregeld, zaal, fotograaf, jurk, pak e.d. en mijn man de bloemen en mijn moeder heeft van dezelfde stof als van mijn man zijn op maat gemaakte pak (met gravering met onze datum erin) een klein pakje gemaakt voor ons 1 jarig zoontje. Eenmaal op onze trouwdag bleek ik ook 6 weken zwanger (toen nog een tweeling maar eentje is hartje nooit van gaan kloppen) dus we waren ook nog helemaal compleet op onze mooiste dag ook. Precies hoe ik altijd had gedroomd met alles erop en eraan in nog geen 4 maanden geregeld en onder de 5000 euro. Mijn man is altijd erg blij met mijn "hands on" aanpak van dingen hihi
Hier al 10,5 jaar getrouwd en hij heeft mij ten huwelijk gevraagd. Al heeft mij moeder hem het hele verhaal in zijn oor gefluisterd zo van: gohhhhh die en die gaan trouwen en die hadden zooooooo een romantisch en origineel aanzoek!!! Dus 3x raden, hier hetzelfde draaiboek haha. Om een lang verhaal kort te houden: een onverwacht en romantisch etentje, vooraf soep 'met een dekseltje van bladerdeeg' en onder dat dekseltje zat bij mij geen soep maar een briefje: lieve schat, wil je met me trouwen? JA!! Verder alles gelijk geregeld, aanzoek was in juni en 13 oktober zijn we getrouwd met alles erop en eraan. Was een heel geregel in korte tijd maar alles op tijd klaar, toppie dus.
Jeetje... weet niet goed meer hoe het bij ons is gegaan. Bij het chatten wist ik wel dat het huwelijk bij haar belangrijk was. Toen ze eenmaal hier was, hebben we eigenlijk gewoon de datum geprikt. Niets gevraagd ofzo.....
Ik heb gewacht tot hij me zou vragen. Dit omdat ik er al veel eerder aan toe was en gerust een jaar eerder al had gewild, maar ik wilde zeker weten dat hij het ook echt wilde. Dus vandaar dat ik op hem gewacht heb. Toen ie me eenmaal gevraagd had, wel alles snel geregeld en een half jaar later in de zomer getrouwd. Kon niet meer wachten.
Ik heb mijn man gevraagd Heel romantisch met hart ballonnen op bed, champagne glazen en een fles champagne erbij. Hij was helemaal verrast! Ja als ik op hem had moeten wachten pfff Uiteindelijk heel klein gehouden want achteraf bleek ik al bijna 5 maanden zwanger te zijn zonder dat te weten. We hebben besloten om een giga knal feest te houden met 6 1/4 jaar. Keer wat anders en daar houden wij wel van
Hier hebben we het min of meer in goed overleg gedaan. Drie jaar geleden zaten we op de bank en ik zat wat weg te dromen over mijn droombruiloft. En opeens was het: zullen we gaan trouwen, das best gaaf toch? Ik wil wel heel graag met jou trouwen! Ik was wel degene die dat zei, dus eeeigenlijk heb ik 'm gevraagd In elk geval vond ie het wel een heel goed idee en een jaar later zijn we getrouwd.
Na een relatie 8 jaar een een zoontje van 1 1/2 nog steeds geen aanzoek gtehad, dus heb ik hem gevraagd Inmiddels zijn we nu 8 maanden getrouwd
Bij ons ging het heel zakelijk. Ik was flink zwanger en we hadden een huis gekocht. Gezien de kosten voor een testament en al dat erken gedoe zijn we tegen het eind van mijn zwangerschap nog even gratis getrouwd. 't Is in overleg gegaan... wat doen we... 750 euro betalen voor een testament of trouwen? Mijn ex-man had me wel heel romantisch ten huwelijk gevraagd. Op het balkon van onze hotelkamer in Spanje, op zijn knieeen.
Wat grappig om te lezen dat er best wat vrouwen zijn die hun man zelf hebben gevraagd, dit vooral omdat ik dus nogal eens om me heen hoor van vrouwen: ja maar ik ga hem niet vragen, hij moet mij vragen Ze vinden het niet "horen". Onzin natuurlijk.
Hier gewoon afgesproken te gaan trouwen. Hij had al van meerdere mensen commentaar gekregen dat het wel tijd zou worden (o.a. notaris bij tekenen van koopakte), en riep inmiddels al sinds voor de zwangerschap van onze dochter dat hij me nog wel een keer zou vragen. Na 2 jaar dus maar gewoon afgesproken dat we dan zouden trouwen voor de tweede er is, dus bedacht dat mei nog wel mogelijk zou zijn. Dus ik heb gewoon een afspraak gemaakt voor de ondertrouw, kon op 12 maart, 1 mrt ofzo gebeld, en hem daarna gebeld dat we 12 maart in ondertrouw gingen. Niet romantisch, tis dus ook voornamelijk uit praktische overwegingen. 25 mei gaan we trouwen (dan 29+2w zwanger), dus we hebben eigenlijk in een paar weken alles geregeld. Gaan dan ook geen zaaltje huren, maar een grote tent in de tuin van m'n ouders.
Wij hebben het samen besloten eigenlijk. Totaal niet romantisch, maar wij zijn ook niet van die romantische types. Als mijn man voor mij op zijn knieƫn zou gaan zou ik in de lach schieten en zeggen: 'doe eens ff normaal zeg' hahaha.
mijn man heeft mijn heel romantisch in het prachtige bos van schoorl ten huwelijk gevraagt.. het eerste wat ik deed was: om mij heen kijken of dat er geen mensen liepen daarna natuurlijk meteen ja gezegt
Hier na een hoop zeuren toch gevraagd door mijn man! Ik spaar trollbeads (bedels voor aan armbanden) en in de nacht voor kerst kreeg ik.die met de vraag of ik met hem wilde trouwen! Op precies dezelfde manier als mij eerste cadeautje van hem, klaar met douchen lag het zakje op mijn kussen!! Klein detail, ik wilde het niet openmaken omdat hij geen cadeautje van mij wilde op dat moment!! Hihi... Blij dat ik t toch heb opengemaakt, er stond 24-12-2010 op, en t was al 12 uur geweest!