Ik mocht hem niet vragen, hij vroeg mij. Hij vondt dat het zo hoorde haha *ouderwetse vent op dat gebied haha*
Bij ons ging het zo: We hadden een keer ruzie (hebben we echt nooit) en toen zei hij ineens: Als ik heel eerlijk ben, ik ben bezig om een manier te vinden om je ten huwelijk te vragen.. En toen zei ik: Als je het me nu zou vragen, zeg ik toch nee! Was echt heel pissig.. Maar toen vroeg hij het dus nooit meer Toen we 5 jaar samen waren, heb ik uitgebreid gekookt, rozen neergezet, roos bij de voordeur met een kaartje (was te schijterig om het zelf te vragen, en bang dat ik alleen maar moest janken), en zo heb ik hem gevraagd
Het klinkt nogal raar maar geen van beiden heeft het officieel gevraagd.....We zijn gewoon getrouwd (echt raar haha)
Hij heeft mij vele malen ten huwelijk gevraagd en elke keer ook netjes ja gezegd, maar bij de laatste keer ook gelijk een datum geprikt haha! Want het schoot niet op, telkens kwam er iets tussen en nu gaan we dus echt...
Een beetje tezamen, in de Mc donalds tussen de hamburger en de chicken nuggets. Vreselijk romantisch toch. En daarna op het goedkoopste moment getrouwd in onze gewone kledij zonder iemand te verwittigen (was wel romantisch vond ik)
Niemand heft het gevraagd, ik heb het medegedeeld in de vroege ochtend voordat we moesten werken . Ik was 4 maanden zwanger van de eerste en ik wilde trouwen. We hadden het er wel vaker over gehad, maar manlief begreep de hint denk ik niet echt . Dus heb ik s' ochtend gezegd, ik bel vandaag het gemeentehuis om een datum te plannen. Echt heel erg, maar onze trouwdag was wel een van de mooiste dagen van ons leven.
Ik ben ook gevraagd. We hadden een reis gemaakt met een boot door Griekenland, toen waren we bij een van de eilanden een stukje door het bos gaan lopen. Op een gegeven moment stond er op het zand van het strand (daar kwam het bospad op uit) allemaal kaarsjes in een hart. Toen nam hij mij naar het midden, pakte mijn handen vast, zakte op z'n knie en zei: ''Schat, ik vraag dit maar één keer in m'n leven. Wil je met me trouwen?'' en ik meteen: ''Jaja!! Natuurlijk! Heel graag zelfs!'' en toen klapte het doosje open met de prachtige ring waar ik nu even naar kijk (hij zit om m'n vinger). En toen liepen we samen hand in hand terug naar de boot. Het was zó romantisch.. En een beetje ouderwets, want hij had al weken van te voren om mijn hand gevraagd bij m'n vader. En die had natuurlijk ''ja'' gezegd tegen hem.
Wij waren ook niet zo romantisch. We hebben het gewoon samen besloten We vonden na 7 jaar dat het wel tijd werd haha, iedereen vond ons wel nog te jong achja We waren toen 22 en 24. Maar mijn man heeft me wel nog ten huwelijk gevraagd op een moment dat ik het niet verwachtte, zo lief!
wij hebben het ook samen besloten om te trouwen. Toen we hoorden dat onze kinderwens nogal een moeilijk verhaal zou worden hebben we besloten om eerst te gaan trouwen en dan verder het medisch traject in te gaan. Dus gewoon tijdens het avondeten Hij wil me nog wel officieel gaan vragen, maar ach het is geen prioriteit hihihi, het kindje wat ik nu spontaan draag wel
Toen we net verkering hadden vroeg hij iedere dag of ik met hem wilde trouwen, maar hij heeft uiteindelijk nooit officieel een aanzoek gedaan. Ik heb hem ook niet gevraagd, we hebben gewoon samen de beslissing gemaakt om te trouwen.
Hij wilde altijd trouwen, ik nooit. (uit principe) Afgesproken dat hij het uit zijn hoofd zou laten om mij te vragen, want ik zou nee zeggen. Hij zei dat ik maar moest aangeven als ik er ooit klaar voor was. Na anderhalf jaar denkwerk (overwegen of 'principes' op realiteit of eigenwijzigheid gebaseerd waren) was ik ook oprecht zover. Maar hij wist nog van niks over mijn denkwerk. Zijn gezicht toen ik voor hèm op de knie ging, was onvergetelijk! (hij had hooguit gehoopt op dat ik zou zeggen 'vooruit dan maar', maar ik heb het dus juist officieel, maar met een knipoog aangepakt.)
wij hebben het eigenlijk samen gewoon besloten haha, geen romantiek erbij nu is alles geregeld mocht er wat gebeuren en natuurlijk ook voor de kids. uiteindelijk had ik 10 dagen voor DE dag een posi test dus was bij ons dubbel feest! was echt zo leuk
Wij hadden eerder besloten te willen trouwen, maar heb het moment aan hem over gelaten.. maar goed.. als hij het niet deed, had ik het zelf wel gedaan . Want ik wilde eerst zelf wat dingen op een rijtje hebben, had net een zware operatie achter de rug. En toch kwam het onverwachts ondanks we het er al vaker over hebben gehad. Ik zei altijd tegen manlief.. wat doen we als we 10jr samen zijn (in het jaar daarop)? Dus eigenlijk stond de dag al vast hahaha. Na verjaardag van schoonmoeder zaten we thuis een saaie film te kijken en we hadden het er over en toen ging ie onverwachts op z'n knieën en we hebben de dag dat wij 10jr samen waren een knalfeest gehad
Hij heeft mij gevraagd. Meerdere keren, zelfs toen we nog niet eens een relatie hadden, haha. Ik heb elke keer 'ja' gezegd ook.. Dit jaar mogen we ons houten huwelijk vieren; hij heeft me al beloofd een schnitzeltje voor me te gaan schuren, hahaha
Mijn man mij. Wij zaten ook al in de MMM, en mijn man wilde eens iets positiefs in zn leven ipv alle teleurstellingen. Op valentijnsdag 2010 ten huwelijk gevraagd, augustus getrouwd, en een jaar later zwanger! Toen we trouwden was ik 22, en mijn man op een weekje na 27.