Ben jij ten huwelijk gevraagd, of jij hem?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik heb mijn vriend ten huwelijk gevraagd.
    We lagen samen in bed en hoorden op de achtergrond door de babyfoon onze zoon lachen in zin bedje en toen vroeg ik het in een opwelling omdat ik me zo gelukkig voelde.
    Gelukkig zei hij ja grinn, zelf zou hij me nooit ten huwelijk vragen omdat het van hem niet echt hoeft had hij al gezegd.

2. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Hij heeft mij gevraagd. Hij wist dat ik erg graag wilde trouwen, maar ben dan ouderwets. Wilde echt niet zelf vragen. Gelukkig hoefde dat ook niet:D

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij mij!

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik zit te wachten... en ook al duurt het nog jaren, ik blijf wachten want ik vertik het om hem te vragen!

5. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

haha.. ik bleek in januari zwanger te zijn.. Trouwen stond wel op ons lijstje,maar omdat beide familie's zo met elkaar in de clinch liggen,werd het geen grote bruiloft.. dus waarom niet op de maandag ochtend om 9.00 uur? Hij zei; is goed moppie,bel ff naar de gemeente hoe dat in zijn werk gaat... bleek dat ik alleen een datum hoefde te prikken.. we zijn afgelopen 16 april getrouwd.. in overleg,dus niet echt gevraagd... ja,mijn man vroeg de zondag avond voor ons trouwen, vlak voor ik in slaap viel: Schatje,wil je met me trouwen? hahahaha.. Tuurlijk moppie,ga nu maar slapen..morgen weer vroeg dag.. Totaal niet romantisch dus,maar ja,vonden we ook niet belangrijk

Veel liefs,

Sylvia

Deel Deze Pagina