Zo boos op vervanger eigen huisarts

Discussie in 'De lounge' gestart door Pumbaa, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik ben echt zo ongelooflijk boos op de vervanger van mijn eigen huisarts. Nadat ons meisje vanaf dinsdag al niet fit was, veel huilde, flink verkouden, koorts had enz enz heb ik vrijdag gebeld met de vraag of ik nog even langs kon komen met het oog op het weekend. Ik kon terecht bij een vervangende arts, nou ja heb het daar meestal niet zo op maar prima ze was dan gezien. Deze arts luisterde naar mijn verhaal, luisterde naar haar longen en zei dat het prima klonk. Ze dacht dat ze het ergste had gehad. Mocht het nodig zijn dan moesten we de hap maar bellen. We werden richting huis gestuurd. Toen ik eenmaal in de auto zat dacht ik wel, dat is een beetje raar ze heeft niet in de oortjes gekeken (terwijl ze daar toch echt bekend mee is) en niet in haar keeltje. Niet gevoeld naar de klieren enz. Dus ik bel mijn vriend en doe me verhaal zegt ie nou dat is toch het eerste wat je doet bij kindjes. Ik zat toen te twijfelen of ik terug zou rijden. Nou ja zaterdag leek ze inderdaad aan de betere hand te zijn dus dan zal het allemaal wel kloppen, maar toen werd het zondag, tot vijf leek het nog mee te vallen maar toen moest ze warm gaan eten en daar was ze niet heel blij mee. Zegt mijn vriend ach ze heeft nu 38 dat valt mee we kijken het wel aan. Tot ze om 22.00 wakker werd en niet meer uit d'r hoest kwam. Toen was hij het zat en belde dus toch maar de hap. Wat blijkt nu, ze heeft een loopoortje (dus een ontsteking want ze heeft buisjes) dat is tot daar aan toe dat zijn we voortaan gewend maar wat blijkt, ze heeft ook een flinke keelontsteking :$ nu heeft ze dus AB. Morgen hang ik dus aan de telefoon met mijn eigen huisarts want ik heb vrijdag nog gezegd dat ik haar zo uit haar mond vond ruiken, ik verwacht dus dat ze vanaf vrijdag al keelontsteking heeft. Vraag me af waarom de zorg tegenwoordig steeds slechter lijkt te worden? Moest het even kwijt hoor, kan er gewoon niet van slapen.

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Grrr,vraag me ook af,beterschap voor je meis,dacht dat die dingen standaard onderzocht werden.bij kinderen is het toch snel oortjes,keel of longontsteking,en waarom niet naar opgezette klieren kijken?nogmaals beterschap!

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Dank je, ze slaapt nu uiteindelijk en ik hoop dat het haar lukt door te slapen, vind het zo ontzettend zielig en voel me ook zo schuldig dat ik niet even terug ben gereden vrijdag.

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik zou gewoon een klacht indienen.. Beterschap !!

Deel Deze Pagina