Ben jij tevreden met je werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij tevreden met je werk?

1. Heel erg gelukkig.

2. Vind het er wel fijn.

3. Kan ermee door.

4. Vind het niet zo leuk

5. Vind het verschrikkelijk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Balie medewerkster bij tandheelkundige kliniek
    Rotterdam
    Ja ben tevreden! Werkte hiervoor vier dagen, nu ga ik drie dagen werken. Wel 3 x 9,5 uur. Leuke collega's, leuke patiënten, leuke praktijk.

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik vind mijn werk leuk maar mijn collega's verschrikkelijk.
    Er hangt echt een vervelende sfeer ga hierdoor vaak met lood in mijn schoenen naar mijn werk:)

3. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 100% tevreden, ik heb een vaste baan met veel mogelijkheden en heel goed te combineren met kinderen, als er iets met ze is dan mag ik thuiswerken of op een ander tijdstip inhalen. Ik besef me heel goed dat dat niet vaak meer voorkomt en ben daarom ook heel tevreden met wat ik nu heb.

4. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat lijkt me echt niet leuk, :(

5. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik vind mijn werk al jaren niks :) Zit nu thuis tot volgend jaar mei, en wil begin volgend jaar eens gaan kijken voor wat anders. Heb wel een vast contract, maar ja. Werk op een reisbureau, zit veel alleen, moeten mensen vanalles door de strot heen duwen en ben het gezeik en de eisen van klanten zat.

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ben voornamelijk heel gelukkig met mijn werkgever. Mijn vorige baan was (zelfde werkgever) veel spannender maar nu heb ik weer heel veel vrijheid en behoorlijk meer salaris. Ik zie mijn huidige baan als een noodzakelijke tussenstop om te komen waar ik naartoe wil. En ik heb er heel veel geleerd en interessante mensen leren kennen. Na mijn verlof volgend jaar wordt het tijd voor de volgende stap. Maar dat zie ik tegen die tijd wel.

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik ben tevreden met mijn werk hoor :)
    Gezellige collega's, leuke sfeer en weinig gedoe :)

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik ben niet tevreden over mij. Werk, het werk op zich is wel leuk maar mijn werkgever laat haar ongenoegen over werk wat niet goed gedaan is aan andere collega's weten ipv de personen er zelf op aan te spreken, zodat er bij ons op het werk nogal gepraat word over bepaalde collega's. Ik sta daar tussen in en word daar soms gewoon niet goed van. Mijn bazin daarover aanspreken heb ik al meerdere keren gedaan maar dan word ze boos en zegt dat ze dat niet zo doet.
    Ik ben al een hele tijd op zoek naar wat anders maar dat is moeilijk op dit moment.

9. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik ben er heel happy, sinds 1 juli daar begonnen. Vaste baan opgezegd en een groot risico genomen. Met positieve afloop! In januari krijg ik een jaarcontract en na dat jaar een vast contract.

De werkdruk is hoog en we moeten hard werken maar met dit team waar ik in zit komt dat helemaal goed.
    Ik hoor er al helemaal bij en ik word continue uitgenodigd voor teamuitjes die eigenlijk alleen voor de vaste mensen is.

Ik werk trouwens als procesoperator in een voedingsmiddelenbedrijf :)

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.641
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik werk nu ook in de zorg maar ga over een jaar wat anders doen maar dat is omdat ik naar het buitenland wil.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vond dat juist 1 van de fijnste vakken op school en heb er echt enorm veel informatie uit verkregen die ik zelf nooit had gevonden, of waar ik, vanuit mezelf, nooit geinteresseerd in zou zijn geweest.. Eeuwig zonde dat ze daar de waarde niet van inzien :(

12. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Tot 2 weken terug was ik redelijk tevreden, tot vorige week wat ontevreden en sinds een paar dagen ben ik er helemaal klaar mee.

M'n manager is afgelopen week ontslagen waardoor ik nu niet weet waar ik aan toe ben. Er worden door de directie beslissingen genomen waar ik het niet mee eens ben. Dus gisteren m'n cv vast op internet gezet en ga de komende weken m'n ogen en oren goed open houden in de hoop iets anders te vinden.

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Nee, dat klopt!:(

14. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben erg gelukkig op mijn werk, werk in de kinderopvang.

Heb een ontzettend fijne leidinggevende en leuke collega's. In overleg is een hoop mogelijk, qua werkdagen, tijden, opvang van mijn eigen kindjes, etc.

We krijgen cursussen aangeboden en als we zelf ideeën aandragen, staat de leidinggevende daar altijd voor open. Het is echt 'ons' bedrijf, waar iedereen ontzettend gemotiveerd is om er het beste van te maken met elkaar.

Op het moment heb ik nog zwangerschapsverlof, maar ik heb er ook ontzettend veel zin in om eind december weer aan het werk te gaan en de collega's en kindjes weer te zien, heerlijk!

15. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Ik ben over het algemeen tevreden. Werk als doktersassistent op een polikliniek. Ik doe met name medische handelingen zoals zwachtelen, assisteren op de poliklinische ok enzo. Is fysiek wel wat zwaarder, vaak lopen spreekuren uit en heb ik geen lunchpauze of ben ik later klaar. Maar ik heb een ontzettend leuk team wat het helemaal goed maakt. Ik werk full time.

16. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik ben heel erg blij met mijn werk.
    ik werk in een winkel en zou in de toekomst wel willen overnemen

17. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik heb een droombaan ... Ik geef les op een asielzoekerscentrum. Verdien niet veel maar ga elke dag met zoveel plezier heen. En het is alsof ik elke dag een wereldreis maak. Vind het zo leuk om met mensen uit diverse culturen te werken. Uiteraard zou ik mijn droombaan opgeven voor vrede en tolerantie zodat mensen niet meer hoeven te vluchten.

18. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik ben heel gelukkig met mijn baan.
    Heb fijne uren, ontzettende gezellige collega's en ik vind mijn werk leuk om te doen.

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Wat apart om te lezen dat iedereen het zo verschillend op het werk heeft.

Het lijkt me een droom om gelukkig te zijn op de werk. Dan zit eigenlijk alles mee.

Heb alleen nu ervaring met het ongelukkig zijn en geloof me alles voelt dan ongelukkig in het leven omdat werk toch een groot tijd van je week opschrikt

20. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb het fijn op mijn werk. Leuke collega's. Werk maar 15uur in de week dus vind het prima zo :D

Deel Deze Pagina