Het is niet de baan die ik graag wil uitoefenen, maar ben blij dat ik werk heb. En ben ik er tevreden over.
Ik vind het fijn behalve de werkdruk en het eeuwige gezaag en geklaag over de verdeling van het werk.
Ja! Ik ga echt fluitend naar mijn werk 3 dagen in de week. Voor mij de perfecte combi met mijn gezin. Leuke collega's en leidinggevenden en gewoon heel leuk werk!
Zeer tevreden. Vaak voelt mijn werk niet als werk, maar als een uit de hand gelopen hobby. Het verdient goed, leuke collega's, gevarieerd, uitdagend en veel opleidingsmogelijkheden. Alleen de werkdruk is soms hoog, maar ik ben gelukkig niet erg stressgevoelig en ik red me daar wel mee.
Ik heb heel leuk werk. Leuke clienten en een topteam! Alleen een stille wens is toch wel een keer een baan die geen onregelmatige tijden heeft. Maar ben wat dat betreft inspiratieloos.
Ja ondanks dat het totaal niet mijn werk gebied is ben ik tevreden. Dit komt mede omdat er veel door groei mogelijkheden zijn en je veel cursussen mag volgen om dit mogelijk te maken.
Leuk werk, maar niet genoeg werk voor 2 man - we zitten met 2 op onze dienst. Zit me vaak steendood te vervelen. Maar tegelijkertijd moet ik kunnen inspringen voor mijn collega en zullen ze mij dus niet ontslaan . Heb dus wel zekerheid. Als ik weet dat ik die dag werk heb, ga ik fluitend naar 't werk. Als ik weet dat ik mij weer een hele dag ga zitten vervelen, heb ik totaal geen zin. Ik spring al bij voor collega's als die verlof nemen of als er dringend plakwerk is (enveloppen dichtplakken of adreslabels op boekjes kleven - werk dat meestal gebeurt door vrijwilligers), maar meer extra werk is er gewoon niet. Op vorige werkplekken heb ik ook heel vaak het probleem van "te weinig werk" gehad. Ben dus weinig anders gewend. Zou wel es willen weten hoe het voelt om echt elke dag voldoende werk te hebben. Maar tegelijkertijd heb ik nu wel een vast contract en dat geef ik niet te snel op.
Ik ben werkzaam als psychiatrisch verpleegkundige op een crisis (gesloten) opname afdeling. Ondanks dat het soms best heftig is (agressie incidenten etc) vind ik dat ik een superbaan heb!
Het is bedroevend! Ik heb zelf dramatherapie gestudeerd en zou het allerliefst dit werk fulltime doen! Als dramadocent werk ik op een vmbo/mavo/havo en daarnaast geef ik andere vakken. Ik studeer Nederlands. Ik heb werk en ook nog redelijk in m'n vakgebied! Kunstzinnige vakken zijn zooooooo belangrijk voor jongeren, maar ook voor ouderen, psychiatrisch patiënten, of voor wie ook meer in ontwikkeling wil zijn! Zo kortzichtig dat dit werk als luxe bestempeld wordt, alleen maar omdat het economisch niet van belang is???
Fijn! Het is nu een beetje druk, want één week voor verlof, maar verder erg tevreden. Enige jammere is dat het over het hele bedrijf gezien nogal onzeker is en dat drukt toch een stempel op de sfeer..
Ja!! Ik ben verkoopster in een lief! Keten.. Zou voor geen goud meer bloemist willen zijn.. ga nu iedere dag met plezier naar mn werk
Mijn werk is oke. Ik werk in een magazijn, parttime elke werkdag van 18 tot 22 uur dus goed te combineren op het moment met een baby. Maar ik heb meer uren nodig, die heb ik de vrijdag aangevraagd. Mijn droomscenario zou zijn 4 dagen van 18 tot 02uur of 3 dagen van 18 tot 02 u en 1 dag tot 24uur maar eerrst eens kijken wat er mogelijk is.
Ik ben ontzettend tevreden met mijn werk. Ik werk inmiddels 14 jaar voor dit bedrijf en ben in feite meegegroeid. Het bedrijf is groeiende, en elk jaar hebben we een kerstfeest op een internationale lokatie (dit jaar Barcelona). Sinds de geboorte van mijn zoontje mag ik vanuit huis werken, waar ik echt superblij mee ben. Ik kan het goed met mijn baas vinden, en heb respect voor wat hij heeft bereikt. wat mij betreft werk ik hier tot mijn pensioen...
Ja ik ben zeer zeker blij met mijn werk. Ik werk in de psychiatrie op een afdeling waar we niet veel van hebben in nederland. Dit betekend dus dat ik me volop kan ontwikkelen, kan en mag leren. Ik doe ontzettend veel ervaring op die ik op andere afdelingen en/of werkplekken niet snel op kan doen.
Mijn werk is leuk en de meeste van mijn collega's ook, maar mijn baas is echt verschrikkelijk Tijdens zijn vakantie ga ik met plezier naar mijn werk, maar wanneer hij er is verziekt hij de hele sfeer.... Ik ga dus echt met lood in mijn schoenen naar mijn werk
Vind m'n werk k*t... Had in elke evaluatie de voorgaande jaren aangegeven dat ik dit department niet wilde doen. Echter, ging er 7 maand tussenuit owv bevallingsrust en OV en het was daarna deze job of geen job. Kreeg dit te horen toen ik 5 mnd zwanger was. Niet enkel inhoudelijk maar ook het feit dat de rest van het team (12 pers) in NL werk en ik als de enige "vertegenwoordiger van het department" in BE zit (het is een Benelux structuur), maakt het er niet beter op. Onlangs polste een college hier in BE of ik evt naar m'n oude department wilde terugkomen. Het zou onder m'n niveau zijn (bediende terwijl ik de graad van manager heb), maar sta er niet weigerachtig tegenover. Liever onder m'n niveau maar in 'n team tussen leuke mensen dan de situatie nu...