ben jij uitgegleden of gevallen met dit weer?

Discussion in 'De lounge' started by gimena, Dec 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja afgelopen donderdag...kwam uit me werk, en de weg was helemaal schoon, en op een gegeven moment was het overal ijs!
    En dat had ik door toen ik al op mijn bek lag...
    Ben de rest naar maar op de stoep gaan lopen

2. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nee, alleen een klein deukje in de auto gemaakt...
    Gleed door met de auto, tegen een boompje:(

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik strapte uit de auto en gleed zo op me bek. een voet nog in de auto en de ander er een meter vandaan. heel mijn onderkant deed zeer en heel me broek zat onder de blub

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

nee gelukkig niet vorig jaar wel

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Niet zelf uitgegleden maar m'n auto wel.

Vrijdag kon ik met heel veel moeite m'n auto stil krijgen bij t stoplicht, maar de auto achter mij redde dat niet..boem. Gelukkig niet veel schade, maar de schrik zat er goed in.

Vanmorgen ook weggegleden, zat ineens 2 banen verderop. Gelukkig reed daar op dat moment niks, maar ik had t intussen helemaal gehad en ben rechtsomkeert naar huis gegaan. Ik ben de gladde wegen intussen echt zat:(

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Op de meest gladde stukken lukt het me nog om al fietsend niet te vallen, maar met gewoon de honden uit laten ging ik onderuit... ;)
    Afgelopen zaterdag gleed ik weg op het stukje waar het gras eindigt en de stoep begint, dat zag ik door alle sneeuw niet... :)
    En vandaag trok een van de honden net ff te hard, toen ik hem wilde corrigeren ging ik! Ze stonden alle twee wel meteen naast me hihi!

7. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Nee,niet gevallen gelukkig,wel al een paar keer bijna...
    maar kwam dus mooi terecht op mijn voet waarin hielspoor zit en dan ben je ook niet blij.
    Maar hoop dat alle zwangeren hier op dit forum wel extra uitkijken nu.
    14 jaar terug was het ook eens een keer ineens zo spekglad geworden,en ik was toen 5 maanden zwanger,je wil niet weten hoe stevig ik me aan manlief vasthield toen ;)

8. augustus

augustus Niet meer actief

Midden in de stad op mn plaat gegaan, althans mn ene been ging vooruit en mn andere been gleed achter uit, waardoor ik op mn knie belande uit eindelijk. En serieus mijn vriend zei "doe ff normaal", nee hoor hij schaamde zich helemaal niet...:D

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    hier eigenljik nog geen valpartijen

Hebben de meesten hier ook winterbanden of niet? volgens mij scheelt dat toch een hoop

10. mroos

mroos Niet meer actief

Jep..

Een paar weken geleden toen het ook zo glad was. Ik zat op de fiets met zoon(was in de veronderstellign dat gladheid over was), zag dat het toch glad was, dus stapte af. Maar het mocht niet baten, gleed met fiets en al uit. Mijn zoon merkte er niks van, vond het hooguit een beetje gek maar schrok niet ofzo. Gelukkig:).

11. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Hier winterbanden, maar tegen al dat ijs kun je niet op! van de week moesten we naar het ziekenhuis waar ons zoontje nog ligt. Normaal redden we dan met 10-15 min. dit keer waren we een uur verder.. de hele rit was een behoorlijke slippartij. En weet je wat nog het leukste is.. als je onze wijk uit wilt moet je een heuveltje op waar een stoplicht staat. Nou je raadt het al wel he.. daar kom je dus niet op! dus maar weer naar achter en een flinke aanloop genomen en door rood heen

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    oke moet zeggen dat het hier dan wel meevalt.. ja oke de binnenstraatjes zijn wat glad maar op de andere wegen is het goed te doen gelukkig maar een pretje is het nooit!!!

13. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Gisteren belde een collega van mijn man. Zijn vrouw was gevallen met hun dochtertje (9maanden oud). Kindje op 2 plaatsen haar onderbeentje gebroken. :(

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

loooooooool

15. gimena

gimena Niet meer actief

aah erg zielig

16. nataik

nataik Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,992
    0
    0
    verzorgende
    Al met één van de eerste dagen dat het glad was, ben ik met mijn fiets gevallen, dacht nog voor dat ik de bocht om ging, zal zo maar afstappen, maar helaas voor de bocht lag ik al.
    Mooie blauwe knie gehad, op dit moment is het in bepaalde houdingen nog pijnlijk.
    Woon 5 min. fietsen van mijn werk, maar loop nu al 2 week.
    Beetje angstig geworden om te fietsen.

17. emje

emje Niet meer actief

ik ben bijna uitgegleden, gelukkig kon me vriend me nog net overeind houden.

vorig jaar wel gevallen. bij mij is het dan altijd wel weer gipsbehandeling en fysio door instabiele gewrichten :(

ik hoop dat het me dit jaar bespaart blijft met me zwangerschap. ik blijf ook zoveel mogelijk binnen :)

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    yep, al 2x!
    1x voor t winkelcentrum, liep naar buiten de parkeerplaats op.
    Zag een plekje met ijs over t hoofd...ZWIEP....BOING....
    Plat op mn kont!

En gistermiddag ook weer, liep naar mn werk, dacht een stukje af te snijden. Maar ja, je ziet zo slecht wat er onder t sneeuw ligt he haha....liep een beetje schuin af. Daar zat ik dan in de sneeuw

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hahahahahahahaa 'doe ff normaal' !

Ik ben recht voor het kdv op mn knie gegaan! Hahahahaha gelukkig nadat ik mijn zoon af had gezet! Mn knie is helemaal blauw hHa

20. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

yeps hier op de portieken afgelopen week. Ging om half 6 's ochtends de hond uitlaten maar moest nog wakkerworden en zag niet dat een buurvrouw zo lief was geweest om de avond ervoor water neer te gooien om schoon te maken. Dit was dus bevroren en ja hoor glij zo uit met mn been waar al een zenuw klem in zit. Die doet nu dus lekker nog meer pijn...pff kan soms niet eens normaal zitten. Maargoed komt wel weer goed.
    Met de auto 2 weken geleden weggegleden. gelukkig tegen de stoeprand tot stilstand gekomen anders was een lantaarnpaal in mn auto gekomen.
    Verder vanmorgen erg aan het glibberen geweest met de auto. Kon maar 50 op de snelweg en daarbuiten 30 rijden en ben 2x weggeslipt.

Share This Page