Hey meiden, ik volg natuurlijk het topic : weinig boodschappen geld wat eten we vandaag... maar was toch nieuwsgierig! Zelf werk ik bij een grote supermarkt, die met dat blauwe logo en zie natuurlijk veel goedkope merken voorbij komen. Euromerk, euroshopper, eigen merk... Nu vraag ik me af, zoals vleeswaren van de euroshopper, zijn die nou echt zo goed? Van de jumbo vond ik namelijk niet echt een succes... En welke producten van het goedkope merk vinden jullie nou echt heel lekker? groetjes, wendy
Ik koop van de euroshopper: - boter (voor op brood) - volkoren beschuit - sap (zeg maar dubbelfrisss, maar dan van de euroshopper) - honing (ook voor op brood) - jam heb ik ook wel eens gehad, ook prima - pizza's hebben we wel eens gehad, ook erg lekker, maar die van het eigen merk zijn goedkoper - chocoladepinda's (m&m's, maar dan van euroshopper) - hagelslag - bloem (om zelf wraps te bakken) - melk en karnemelk koop ik van 'de Zaanse hoeve', daar is geen ES variant van, bevalt ook prima... Alle producten bevallen prima. Je proeft vaak wel smaakverschil uiteraard, maar ik vind er niks 'minder lekker' aan!
Het eerste dat in mij op kwam was: de Solo wc papier van de Aldi! Maar das geen etenswaren en ook niet van die supermarkt met het blauwe logo... We verkiezen 'm in elk geval boven bijvoorbeeld Page. Daar hebben we laatst een megaverpakking van gehaald omdat die in de reclame was, maar ik ben blij dat ie eindelijk op is!
Ik heb een goedkope make-up merk! Essence en Catrice (beide bij Kruitvat) zijn heel goedkoop, maar ook zoo goed!
ik gebruik van euroshopper en eigen merk van het blauwe logo veel. A merken gebruiken we zelden ik vind de chocoladepinda's van euroshopper lekker de yoghurt, thee (wel earl grey alleen), frisdrank, kruiden (nasi), kroepoek, van eigen merk lekker. meer nog maar hier kan ik opkomen
Wasmiddel van de lidl daar zweer ik bij. Die is zelfs het beste uit de test gekomen toen bij tros radar als ik het goed heb. En nu is de sate saus van de lidl als beste uit de bus gekomen. Dus ben erg benieuwd.
De kipkerriesalade en de kant-en-klaar lasagna van de Aldi. Verder koop ik veel euroshopper producten, prima ervaringen mee.
Roze koeken van de Lidl - mijn man vind deze lekkerder dan de "echte", die zo droog zijn winegums van de Lidl Pindakaas van de Lidl Verders de koffiepads van de Hema voor 1. Ik had er een hard hoofd in (hoe kan je voor dat geld goeie koffie maken), maar manlief (die een echte koffieleut is), vind het goed te drinken. Het is natuurlijk geen DE, maar hij klaagt er zeker niet over. verders koop ik bij de Jumbo steeds vaker het eigen merk.
Bij de lidl: -Wc papier -Vloeibaar wasmiddel -Vlees (alleen geen groot assortiment) -Fair trade koffiepads; echt de lekkerste volgens manlief (ik drink zelf weinig koffie) Jumbo budget merk: -Boter -Yoghurt -Smeerkaas (niet van jumbo, maar wel de goedkoopste daar)
Bij de lidl de groene pakken appelsap! Ik vind die lekkerder dan appelsientje. Bij de winkel met het blauwe logo komen wij nooit.
Van de euroshopper!! Wij halen alles ervan, vind alleen de cola light wat minder. Verder alles wat we veel gebruiken is ook erg goed van de euroshopper. Wij halen alleen andere merken indien er niks is van euroshopper of ter variatie (euroshopper heeft natuurlijk geen keuze in smaken enzo verder). Hubby vind vleeswaren van de euroshopper ook lekker. Ik eet het eigenlijk zowiezo al niet.
inderdaad makeup van de kruitvat, geweldig. ben echt een zeikerd met makeup. Ik had geen keus, moest snel voor de carnaval wat makeup hebben en was net voor 5 uur. Ik in de straat naar het kruidvat en hadden ze alleen van het eigen merk. Bij gebrek aan beter maar gekocht en baalde toen. En nu dolblij! Echt geweldige makeup, blijft goed zitten, mooie kleuren, ik ben helemaal om! En heb nu meerdere kleuren gekoccht!
Grappig dat de chocopinda's van Euroshoppier hier meerdere keren worden genoemd. Die vind ik dus echt veel minder lekker dan die van M&M. Het AH huismerk gaat nog wel, die smaken ook wel anders maar zijn nog wel lekker, dus die koop ik nog wel eens. Maar die van ES komen er hier echt niet meer in. Dan snoep ik nog liever helemaal niet.