Heeft hier ook iemand een Disney abonnement met reclame? En zo ja, hoe werkt dat? Meerdere reclameblokken per film/serie, en hoe lang duren die ongeveer? Heb al zitten googelen, maar daar werd ik nog niet veel wijzer Zit er over te denken om dit abonnement af te sluiten, maar als er heel veel reclame in zit ... Twijfels!
We hebben zelf de normale versie voor 10,- per maand, maar lees op internet dat de meningen over de reclames verschillen. Zal per serie of film verschillen denk ik. De ene zegt dat het 2,5 minuut per serie is en andere zeggen 4 minuten per uur of 1 of 2 minuten per kwartier. Zag dat de normale prijs met reclame 6,- per maand los (los van de tijdelijke actie)
Dat heb ik inderdaad ook voorbij zien komen, vandaar dat ik ook benieuwd was naar ervaringen hier. Dacht, er zijn hier vast dames die zo'n abonnement hebben
Wij hebben een abonnement met reclame. We kijken voornamelijk series, en elke aflevering heeft vaak 3 reclameblokken. Eentje bij het starten van de aflevering, eentje meestal na de intro en dan nog een halverwege de aflevering. Op de een of andere manier weten ze de reclames wel te plannen op cruciale momenten. Op het meest spannende moment krijg je opeens reclame te zien, dat is niet heel chill, want je wordt echt even uit je serie gehaald. De reclames zijn vaak 3 korte filmpjes achter elkaar en duren per blok misschien 1 a 2 minuten. Ze laten wel veel dezelfde reclames zien, en dat gaat snel irriteren. Vaak is het een combinatie van random producten (tandpasta, ijs, vakantie) en Disney trailers (Vaiana, Kardashians). Ik kijk zelf niet heel vaak op Disney, dus mij maakt de reclame niet zo veel uit. Ik pak het vaak als een momentje om even naar de wc te gaan of water te pakken. Mijn man vindt het wel bloedirritant, dus die wil er het liefst vanaf. Maar het abonnement staat op mijn naam
Oké, voor een serie klinkt dat nog als 'te doen', haha, wouden het nu met de aanbieding proberen, dus we vallen ons er sowieso geen buil aan. We hebben al eerder Disney gehad en dan werden er voornamelijk films gekeken, dus hopelijk heeft iemand daar ook ervaring mee