Mooie nagels

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy1611, 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Vanaf mijn 8e jaar ben ik een hardnekkige nagelbijter geweest, kon er nooit langdurig mee stoppen en heb me altijd vreselijk geschaamd voor mijn nagels.

Een aantal keer naar nagelstyliste geweest die er dan tips op probeerde te zetten, altijd van korte duur omdat er gewoon geen nagel was om aan te hechten.

Een maand geleden ben ik een andere styliste tegen gekomen die er van overtuigd was dat ze me kon helpen. Ze heeft mijn eigen nagels verlengd met acryl en er daarna een gel laagje over heen gezet. In een maand tijd zijn mijn nagels zo gegroeid dat ze boven mijn vingers uit komen. Nu worden ze alleen nog wat verstevigd en ze zien er zo mooi uit :)

Hoef me eindelijk niet meer te schamen en ben zo trots op mijn mooie nagels!

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nou ben ik wel erg nieuwsgierig geworden hoor; foto :)

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik vond het al zo raar om te lezen dat er niks opgezet kon worden. Dat is helemaal niet perse nodig.
    Je zal je nagels vast nog wel eens eraf stoten (wat erg pijnlijk kan zijn), je bent t niet gewend en de verstevinging van je eigen nagelk zit er nog niet onder. Maar als je eigen nagels eenmaal lang genoeg zijn en volledig onder de nepnagel zit zul je ze niet meer snel kapot stoten.
    En t fijne is dat op die neppers je nagellak zo lang mooi blijft.

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    He nagelgenote!
    Ik heb al vanaf 2002 neppers. Eerst acryl, nu gel (mijn nagelboerin is allergisch voor acryl). Ik kan niet meer zonder nagels dus ben er volledig aan gewend! 't Is bij mij een luxe-probleem geworden!

Geniet maar lekker van je nagels! 't Ziet er gelijk een stuk verzorgder uit hè!

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He Wen.. wat fijn joh dat je nu van die mooie nagels hebt.

Ik bijt ook al nagels vanaf kinds af aan.
    Nu ben ik er met kerst vorig jaar mee gestopt..en heb niet meer gebeten. Omdat mijn eigen nagels natuurlijk erg slap zijn, scheuren ze wel weer vaak en heb ik af en toe een korte nagel er tussen. Omdat ik ook veel in water zit met mijn handen voor het werk verwacht ik ook niet dat dat zal verbeteren..

vind jij eigenlijk ook dat je vingertopjes zo stomp zijn geworden door het nagelbijten?

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Misschien beetje domme vraag hoor Brussie, :oops: maar waarom heb je al zolang nepnagels? Als je eigen nagels gegroeid zijn dan hoef je toch geen nepnagels meer? Of heb je geen mooie vorm nagels? En werken nepnagels niet verstikkend voor je eigen nagels?

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook een nagelbijter :( Alhoewel, ben sinds Kian geboren is ermee gestopt. Ze groeien nu wel, maar ik heb, vind ik, rare nagels en ze scheuren snel. als ik het geld had nam ik ook neppers! ;)

8. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    heb zekers al 7 jaar en acryllaagje op mn eigen nagels
    eerst altijd een nagelbijtster maar nu heb ik gewoon mooie nagels met af en toe iets geks erop geschilderd

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Voor slappe en snel scheurende nagels heeft Herôme een versteviger die echt goed werkt, zelf ondervonden.
    Een blauw en rood potje is het.
    1 vd 2 is de sterkste, dacht de rode.

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    ja maar de rode is ook maar voor maximaal 2 weken achter elkaar te gebruiken dat is een kuurtje!
    Als je die langer als 2 weken gebruikt kan je nagelbed verbranden. Neem dus het blauwe flesje, deze is stukken minder agresief!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben een echte nagelbijter in hart en nieren .....
    toen wij vorig jaar gingen trouwen had ik ook acryl nagels laten zetten zodat mijn handen er mooi uit zouden zien...... nou op mijn trouwdag zelf zagen ze er fantastisch uit maar na 1 week had ik ze er al af gebeten .......en ja ook acryl nagels kun je er af bijten ;)

gr,sybje

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dat doe je knap! :) Had je nepnagels er op? Dan kan ik me voorstellen dat je het er af bijt. Ik heb een laagje acryl rechtstreeks op mijn eigen nagel en dat krijg ik er echt met geen mogelijkheid vanaf!

13. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    hoi

ben/was een fanatiek nagelbijter maar sinds lisette er is en ik dus 4 kids moet heb er ik helemaal geen tijd meer voor heb nu dus ook mooie lange nagels en als ik wil bijten dan alleen de pinken die vallen niet zo snel op

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb ook jarenlang nagel gebeten, en soms heb ik die neiging nog wel.
    Ik heb ze nu al wel 2 jaar lang, en het staat veel mooier en doet niet meer zeer, maar het blijft een zwakke plek, helemaal als er een haakje aan zit.Ook waren ze na de bevalling heel slab, maar ik doe er versteviging op.

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb ook al 5 jaar acrylnagels en wil nooit meer zonder.
    Ik ben geen nagelbijter maar mijn nagels scheuren altijd zo snel en nu heb ik altijd mooie lange nagels :D

@Zorra ze heeft geen nepnagels meer maar er moet om de 3/4 weken elke keer een nieuw laagje acryl op omdat je eigen nagels gewoon door blijven groeien dus het acryl er dan af zou groeien.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ikheb snel groeiende stevige nagels, maar geen zin om er wat mee te doen.
    ik vind die kunstnagels zo mooi, en het is waar als je daar een werkje op laat zetten dan blijft dat gewoon mooi, terwijl het op je echte nagel zo verdwenen is.
    kunstnagels vind ik mooier dan echte

17. Hier nog een fanatiek nagelbijtster tot nu alweer ruim 2 jaar geleden. Ik ben toen begonnen met gelnagels... echt fantastisch! In het begin even wennen aan het idee dat je ineens lange nagels hebt, maar nu voelt het zo kaal als ze kort zijn (bijv. afgebroken).
    Ik heb van mezelf toch wel mooie nagels, maar ik durf er nog niet mee te stoppen. Ik ben veel te bang dat ik dan weer ga bijten!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wendy 1611
    ik had tips met acryl er overheen ...

op zich zou ik wel weer acryl nagels willen hebben maar ik ben bang dat ik ze er gewoon weer af snaai ....

L.sybje

19. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Onder de gel zitten mijn eigen nagels (de gel is dus het neppe). Als ik geen gel heb zien mijn nagels er niet uit.. vandaar!

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina