Vooral dat rust nemen ja. Dat is er langzaam ingeslopen. Vaak even snel iets naar binnen werken en weer verder. Je lichaam raakt ook gewend aan minder eten, dus op een gegeven moment ook slechte eetlust. Dat moet ik nu dus weer opbouwen. Mn stofwisseling is ook snel, dus dat helpt ook niet mee. Moet echt meer eten dan ik aan energie gebruik. Moet een minimum aan calorieen binnen krijgen maar dat is best veel om zomaar even te eten.
Dat vraagt wel om bewust bezig zijn om het patroon te veranderen. Best lastig. Maar zeker wel haalbaar. Succes!
Ik vul in ja maar het is maar net wat je onder een dieet verstaat. In mijn tiener jaren at ik zo min mogelijk maar dat heeft natuurlijk geen nut. Nu ben ik al ruim 200 dagen bezig. Het is geen echt dieet onder het mom ik eet geen brood/koolhydraten/suiker etc. Via my fitness pall vol ik in wat ik per dag eet en ben me bewust van mijn keuzes, ik weet wat er in zit en of dat wel of niet verstandig is. Per dag maak ik dus bewuste keuzes en ik eet nog steeds alles, pannenkoeken, chips, snoepje, koek, ijs etc Het is meer dat je dat bewust doet en niet alles op 1 dag. Niet meer er in stoppen dat dat je verbruikt. Dat noem ik niet dieeten maar een gezondere levensstijl. Ondertussen 12 kilo er af. Omdat ik er zo bewust en niet obsessief er mee bezig ben heb ik meer energie en ben blijer (ook trots omdat ik al redelijk veel verloren heb)