Ben jij wel eens op televisie geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rozelief, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

ik ben meerdere malen op de achtergrond in beeld geweest bij de programma's die ik zelf maakte. Heb zo'n 6 jaar als redacteur/item-regisseur gewerkt, dus dan ontkom je er niet echt aan. Maar mijn familie ook niet haha, paps ook voor de buis gesleurd, mijn huis is uitgebreid op tv geweest, ex-schoonouders...arme mensen :D

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Sjah, bij Rolf X Alive ooit.
    Toen zat ik in het publiek en Jacques D'ancona was te gast en aan het eind mocht iedereen een handtekening bij Jacques komen halen (NOU WAUW!!!)
    Dus ik helemaal met Jacques lachen enzo en dat kwam volop in beeld, vette blunder haha, heb het gelukkig nooit meer terug gezien.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ben week lang op TV geweest, voor mijn werk van toen.. was programma van de Bingoloterij, een soort koffietijd maar dan nog slechter bekeken :)

4. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Nee...nog nooit

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ben op tv geweest met in holland staat een huis (programma van martijn krabeé). Via school konden we ons inschrijven om mee te helpen. Ik deed MTRO recreatie die tijd. Supervet, want ik werd samen met klasgenootjes uitgekozen om lekker mee te helpen slopen en klussen.

Martijn krabeé is wel de hele dag aanwezig, maar die zit 9 van de 10 uur in zijn caravan te wachten en zijn tijd te verdoen. Vind trouwens ook dat hij het gigantisch achter zijn ellebogen heeft whaha:p. Maargoed, het was wel echt een superleuke ervaring en heb me echt krom gelachen die paar dagen!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Geen idee! Ben er wel een heel aantal keer geweest, maar is alweer lang geleden. 2003 ofzo. ;) Met een witte pruik, gouden kaplaarzen tot mijn knieen, wit leren pakje :D

Ik heb ook in 2004 in de intro van de gouden loeki gedanst. kan ik helaas ook niet vinden. Ook een keer bij de soundmixshow. En ik kom ook voorbij in een documentaire over victor & rolf.

En buiten dat ook in een keer toen ik 13 was in het jeugdjournaal :D Toen mocht ik zelfs praten. ;)

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja bij mijn man is een klusser kwamen ze bij ons in de winkel
    toen ben ik op tv geweest

en 2 keer in brazilie
    1 keer tijdens een rondreis in een intervieuw
    en 1 keer tijdens de carnaval

leuk hoor!

8. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    ik heb meegedaan met 'Liefde op het eerste gezicht'. Kent iemand dat programma nog? En tot mijn schrik zat ik ook nog in de leader van het programma dus was ik een jaar lang elke doordeweekse dag te zien :$

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
  10. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

Haha, super leuk om jullie verhalen te lezen!

Ik heb trouwens al wel best vaak meegemaakt dat ik een bekende uit mijn omgeving ineens op tv zag of in een tijdschrift. Zoals oud klasgenootjes, oud collega's, buurtgenoten, etc. Mijn man maakt er zelfs wel een geintjes over, omdat het echt regelmatig voorkomt. En zo ontzettend veel mensen ken ik nou ook weer niet. Gewoon grappig toeval dus.

11. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ja als kind ben ik 1x op tv geweest bij De Nationale Spellingswedstrijd.
    Alles ging goed tot aan de finale want dan kwam je vol in beeld en moest je woordjes spellen.
    Ik met mijn cameravrees lag er meteen uit want kon op dat moment niet het woord juist spellen.

12. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, toen ik 1 was bij de Avro Servicesalon ofzoiets:)
    En bij de 5uur show ook toen ik nog klein was.
    En bij Streetlive (kwam vroeger op Veronica), toen was ik iets ouder.
    Oja, ook bij Piet Paulusma toen hij het weer ging vertellen bij ons in het dorp. Niet grappig, want ik keek boos en stak mijn middelvinger op naar een meisje die mij de hele tijd aan de kant stond te duwen. Dat werd natuurlijk ook uitgezonden.

13. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    niet op tv geweest, wel twee keer in een blad ,telt dat ook? :D
    1x in een blad voor medewerkers van jeugdzorg, dat is nu 6 jaar geleden, en vorig jaar in de Primo ;)

14. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ja één keer op RTV Dordrecht over het terugbrengen van mislukte kerstcadeaus hahaha en één keer op Editie NL over Uggs in de Ugg outlet in Rotterdam.

Het lijkt wel of die mensen mij ruiken ofzo, ik probeer altijd heel hard weg te rennen!!
    Bij de Ugg outlet hebben ze me echt achterna gezeten om me te interviewen.. Wel leuk om terug te kijken, zo stom was het nog niet eens :D

15. Onder water

Onder water Niet meer actief

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Haha ja !

Ik heb gedanst in de videoclip van Marco Borsato ( Rood ).

Ben met mijn werk wel eens op sbs6 en rtv Utrecht geweest.

En ik ben laatst 5 scenes in gtst als figurant geweest :D

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oh ja en ik heb wel eens geld gewonnen bij zo'n belspelletje van vroeger :D Dus toen was mijn stem op tv whaha.

18. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    2x bij Piet Paulusma en 1x in publiek van afvallers XXL.
    Niet vol in beeld, maar toch herkend :D
    In een studio zitten is niks voor mij.

19. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

Cool!

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Rozelief: Ja was erg leuk om mee te maken. Duurde 2 dagen de opname.

Deel Deze Pagina