ik heb in een regionale reclame gespeeld over de ov chipkaart dus ben wel aantal x op tv geweest maar alleen regionaal. verder nog een x met mijn werk op de tv geweest ook regionaal en een x in de krant gestaan we hadden een prijs gewonnen via mn werk om naar new york te gaan
Op de regionale televisie had ik zo ongeveer de hoofdrol in een reportage. Ik was toentertijd 15 jaar en was aan de wandel met mijn oppaskindje en hun hond! Ik liep over de stoep komt er een cameraploeg aan met de vraag of ik een paar keer langs wilde lopen met de hond, het was voor de televisie. Oh oke.... dus ik met een grote glimlach langslopen...oppaskindje zwaaien naar de camera..... Paar dagen later zie ik mezelf op tv bij een reportage over "TEVEEL HONDENPOEP OP STRAAT" Naaaaah, ik dacht echt....wat is dit nou weer? Ik met mijn blij hoofd EN een hond die niet van mij was! Was ook nog eens het begin van de regionale televisie en elke reportage werd een week lang elk uur herhaalt! Sta je er ff mooi op he?
Ik was ook de juf ! Dat was ergens in oktober 2010. Op onze school hadden wij een beroepenweek. En er werd een ramp gesimuleerd. Smiddags kregen ze uitleg over uniformen beroepen. echt heel leuk. NOS Jeugd - Paniek op school in Tilburg
Wij hebben meegedaan aan de leukste boer en boerin van Ned. op SBS, we waren opgegeven door mijn zusje. We hebben overigens niet gewonnen, waarschijnlijk waren we gewoon te leuk
Bij Telekids met groep 8 van de basisschool, 21 jaar terug... man wat word ik oud. Ik kwam nog vol in beeld ook want ik moest samen met 2 andere klasgenootjes meedansen met Stef Boss (ofzoiets) die het liedje papa zong waar hij toen mee scoorde. Leuke ervaring maar wat is die Irene Moors een vervelend mens zeg.. echt niet zo aardig als dat ze op tv overkomt. En een paar jaar terug toen er in mijn straat 2 kindjes vermoedelijk door hun moeder vermoord waren bleek ik door het beeld van het journaalitem te hebben gelopen.
Hier een half jaartje geleden, toen ik in het "over de kook-restaurant" aan het eten was. Was wel grappig!!
Oh ja, en ik sta samen met mijn man en dochter in her reclamefilmpje van landal de coldenhove te midgetgolfen!! Whahaha, we werden gevraagd, maar ik wilde eigenlijk niet!! En mijn man vond het dan wel weer grappig om te doen, dus ja!!! Is trouwens alleen op de site te zien (gelukkig)
Ben twee keer op tv geweest. 1 keer op de regionale zender, reportage over een scoutingkamp en 1 keer nationaal tijdens de dodenherdenking op de Dam. Wel grappig dat het beide keren voor/door scouting. Dus beide keren netjes in uniform
@Skyje: volgens mij hebben ze jullie eruit gehaald want ik zie geen gezinnetje dat gezellig aan het midgetgolf spelen is (ja net als velen ben ik even wezen kijken hhihihi) ik ook op tv geweest bij "het gevoel van..."dat was ergens jaren 90 een muziekprogramma. ben er 2maal geweest.. 1e keer werd ik gespot in het publiek. 2e keer stond ik naast Lois(van Lane) om een liedje mee te zingen omdat ik die kende. Dit leverde mij en "onze"tribune de winnende punten op en we wonnen...........een hollands spellenpakket!!
Enkele keren bij RTL Transportwereld. Omdat ik redelijk goed kan manouvreren met een vrachwagen en vrouw ben, dus dan filmen ze wel
Sorry maar misschien hele domme vraag bij dit onderwerp maar ik heb honger en ik heb perline met kaas in huis. Mag ik dat wel eten i.v.m. met het aantal soorten kazen die je niet mag eten als je zwanger bent???
Ik ben 20 jaar geleden een keer in telekids geweest , alleen was toen met inval van caroline tensen. Wat een bitch zeg! Totaal geen kindervriend
Bij de oplevering van ons nieuwbouwhuis was er een gasexplosie in het riool en zijn we dus geëvacueerd... (De man van Vereniging Eigen Huis moest ook later terugkomen! hihi). Daar kwam een cameraploeg van TV West op af en die heeft me geïntervieuwd.
Jaaaaa heb een aantal keer gefigureerd bij GTST erg leuk om te doen! Jammer dat Klooster Castings ermee stopte
met de verkiezingen vorig jaar kwam balkenende onverwacht in Woerden. Ik liep op de markt en stond opeens oog in oog met JP en werd de dagen erna door veel mensen aangesproken dat ik op de locale zender te zien was. En ooit eens in een documentaire over de psychiatrie. Ik liep stage en liep nietsvermoedend op de gang terwijl ze aan het filmen waren
ik heb met mijn vriend in de folder van een vakantie park gestaan zo kleine parkje ze vroegen nu 4 jaar geleden of wij erin wilde ze kwamen mensen te kort nouja prima hoor hihi
Ja, maar heb het goddank zelf nooit gezien. Heb er wel aardige reacties op gehad van collega's die me ineens langs zagen komen op tv. Was een programma over de Nuon, op SBS6 geloof ik. Wij hadden toen al lange tijd een enorm gedoe met ze over te hoge energierekeningen. Uiteindelijk hebben we iets van 3000 euro teruggekregen omdat er inderdaad iets helemaal niet goed was in onze meterkast. Vriendlief had ze gezegd dat het oké was als er een filmploeg mee zou komen en liet mij vervolgens het gesprek doen, en bedankt nog En ik heb een keer gefigureerd in een viral reclamefilmpje voor FBTO; was niet op tv maar wel op internet. En dan nog 2 radio-optredens toen ik nog errug jong was (meedoen aan radiospelletjes).