Nou vraag ik me af he, mensen die dus in een reclame gespeelt/gefigureerd hebben, hebben jullie daar nou ook voor betaald gekregen?
Ik heb niets betaald gekregen voor dat figureren in een internet-reclamefilmpje (nou ja, figureren... ik mocht een auto rijden in een soort 'file'). Degene die het organiseerde was een kennis van ons en het was vlak bij ons huis. We kwamen alleen kijken naar de opnames en toen vroegen ze of ik even wilde chaufferen. Vond het wel lachen... Heb er wel koffie voor gekregen, het was nogal koud.
Ja, wel een aantal keer. Ik ben twee keer geïnterviewd en met quotes op het journaal geweest. Best raar om jezelf te zien dan. Ik kende verder iemand die in Het Lagerhuis zat, dus daar vaak vol in beeld als ik in het publiek zat. Verder ook bij Pauw en Witteman, en nog een aantal van dat soort programma's. Daarnaast heb ik ook samen met twee klasgenoten een debat gehad op een lokale radiozender. Maar toen was ik 12
Ja een keer voor de regionale tv,op de veluwe waren mensen de wilde zwijnen aan het voeren,de dieren stonden aan de kant van de weg:x Ik heb duidelijk laten weten wat ik daar van vond
Via je werk naar new york.. relaxed!!! Wat voor werk doe je dan want bij mij op mn werk kon je ook zoiets winnen haha
Jaja samen met mijn dochtertje die toen precies 8 dagen oud was in de reclame van de Nederlandse Hartstichting het is eind maart (jl) 2 weken lang op elke zender geweest Mijn dochtertje werd "herboren" en ik was kinderarts (dus moest mijn dochtertje onderzoeken) Sommige dagen zag ik me 10 keer per dag voorbijkomen Maar het was een hele leuke ervaring en zeker omdat mijn dochtertje precies 1 week oud was. YouTube - ‪De Hartstichting - Operatie‬‏ En vroeger als figurant voor een film van BBC en ook vroeger als figurant voor een tv serie
Ja Heb in het verleden meegedaan in een reclamespotje op de regionale tv voor het bedrijf waar ik werk. Toen was ik dus iedere dag te zien op regionale tv. Was best leuk. Mensen spraken mij er ook op aan als ze me herkenden. En we zijn te zien geweest in een intervieuw op de regionale tv over de geboorte van ons zoontje. Dit viel op een nogal byzondere dag voor ons, en is daar een item over gemaakt. Verder niet.
Ik speelde vroeger in een meidenband en toen zijn we een paar avonden in het programma Man Bijt Hond (Belgische versie) geweest.
Ik heb in een koor gezongen en we hebben als koor eens meegedaan aan een reeks kerstconcerten die uitgezonden zijn op tv. Dat is alweer een tijd geleden overigens hoor!
Baylee, wat gaaf zeg! Ben aardig wat keren op SBS6 geweest, zat in het publiek bij een bepaalde sport. Ben toen ook een aantal malen close-up genomen en werd herkend door mensen op straat hihi.
thx het was ook heel erg leuk het ging in eerste instantie om mijn dochtertje maar de dag zelf belden ze mij op of ik het mss een leuk idee vond om er ook in mee te doen Ik zou niet echt herkenbaar in beeld komen dus tja waarom niet Maar uiteindelijk heel herkenbaar in beeld Heb het spotje ook op dvd gekregen dus wel leuk voor later !
Een paar keer op de achtergrond van regionale televisie en in ieder geval een keertje op de achtergrond bij nationale televisie.. Sinterklaas kwam toen in onze woonplaats aan wal en ik sta ergens achter sinterklaas Verder niet..
Ik ben ooit eens bij het programma Prinsen en Prinsessen geweest, mocht toen een klein stukje vertellen, het thema was erbij horen. Het ging bij mij toen over flippo's, Ik was toen een jaar of 11/12.
Wat bijzonder en ontroerend om te zien. Ik vond dit altijd een prachtig programma, jammer dat het is gestopt...
Jawel hoor, heb net nog ff gekeken. Tis op de site van landal en dan naar de pagina van de coldenhove gaan! Daar staat de video gewoon nog haha!!
Ja.. en ik moet het nog elke verjaardag aanhoren.. Ik ben in 2000 op vakantie in Mallorca geïnterviewd door Menthal Theo, voor TMF.. Ongelooflijk.. ik was dronken, eigenwijs, verbeterde de fouten in de e-mailtjes die ik voor moest lezen, liet zien waar ik verbrand was.. Dus ik kwam thuis van vakantie en ineens had iedereen TMF gekeken, stomtoevallig.. ik stond er gekleurd op, whaha!
Ja dat vond ik ook, keek het altijd erg graag!!!! Ben blij dat je het mooi vond.... Wij waren ook wel redelijk tevreden..