Ooit éénmaal een interview bij de regionale TV ( ik werkte toen bij Buro Halt) en tegenwoordig ivm met mijn werk nogal eens in de plaatselijke krant of op de radio. Maar dat telt natuurlijk niet zoals nationale TV programma's. Trouwens: he tis niet echt mijn hobby, maar ik schijn wel lekker te kunnen babbelen, dus ik wordt daar nogal eens door mijn baas voor naar voren geschoven.
Wat zitten er bijzondere verhalen bij zeg! Ik heb zelf als bijbaantje voor een bureau gewerkt die de zaalvulling bij elkaar belt *menig mens vond het bloedirritant, sommige waren mega blij dat ze naar een opname mochten* dus heb geregeld opnames bijgewoond. Was toen wel leuk (woonde in de mediastad). Nu we zijn verhuisd zou ik er echt niet voor gaan rijden hoor. Mijn man heeft vroeger met een vriend in een programma gezeten: camera loopt, ofzo. Die videoband (tjah...long time ago) hebben we nog. Erg leuk!
Ik ben wel een aantal keer figurant geweest in verschillende series en reclamespotjes..superleuk om te doen.. iemand vroeg of je betaald kreeg er voor..ja dus..maar niet zo heel veel, als het een reclame is wel. Wat wel heeeel super was, is dat mijn buik toen ik zwanger was stand in was. Is niet zo een heel bekende film, Shocking blue..maar gaat dus over een tienerzwangerschap..dus ik voelde me aardig vereerd dat ze mij daarvoor wilde hebben, was toen tenslotte al 34 hahahaha Noa, jij had het over gtst, over Klooster, maar Dutch casting doet het nu had ik begrepen...
Ik kwam vroeger iedere zaterdagavond op TMF en een herhaling op zondag. Dit was voor een dance programma die werd opgenomen in de Danssalon in Eindhoven. Ik werd samen met vriendinnen gevraagd daar elke vrijdagavond te komen dansen in ruil voor een gratis avond. Dat was geen straf in de Danssalon! Ik werd na een maand al elke dag aangesproken op straat, erg grappig.
Ja, bij Telekids. Wij waren daar met onze klas en Franklin Brown en Maxime(songfestivalact) traden daar op en ik mocht daar achter dansen. Kan het liedje nog steeds meezingen
In de vijf uur show als jong meisje! En op studio sport terwijl ik op de tribune naar mijn vriend zat te kijken. Het was alleen een saaie wedstrijd dus ik zat heel ongeïnteresseerd te sms-en. Later zag ik mezelf ook nog terug in de "grappige" compilatie van mensen die zich op de tribune zaten te vervelen haha. En op omroep Brabant omdat we een uitje hadden en net als onze mannen op teamfoto gingen. En die foto stond vervolgens weer in de VI en/of Sportweek.