Nee nooit. Wel eens contact gehouden met een ex maar die bleek op meer uit te zijn terwijl het voor mij vriendschappelijk was
Toen ik een jaar of 18 was. Had zo'n vier jaar verkering met een jongen. Maar liep allemaal niet lekker al en uiteindelijk, waar hij bij was gezoend met mijn crush. Dat met die crush was daarna beetje scharrelen... En soms kan ik nog helemaal wegzwijmelen over die tijd. Hierboven werd gesproken over dromen over vreemdgaan met een ex. Ik droom nog heel vaak dat ik vreemdga met die crush van toen en ben dan ook echt van slag. Maar mijn man bedriegen zou ik niet kunnen, nooit doen. Ik voel me na zo'n droom al zo raar en houd dan onbewust afstand van mijn man. Totdat het gevoel weg zakt zo'n ochtend.
Haha ja dat doe ik ook! En dan twijfelen of ik een berichtje zal sturen, maar dan toch maar niet doen omdat ik me dan realiseer dat hij er natuurlijk niet echt bij was in die droom Niet dat ik er weer wat mee zou willen, maar gewoon een keer bijpraten zonder bijbedoelingen lijkt me best leuk.
Nooit gedaan gedurende een relatie. Maar in de periode dat ik single was heb ik wel gemerkt hoeveel mannen in zijn voor een avontuur of affaire. Van diverse vrouwen in mijn omgeving (zeker als ze single zijn) hoor ik gelijke verhalen. Zeker in de meer langdurige relaties ontstaan vaak toch verschillen of problemen op het gebied van intimiteit. En daarover praten is voor veel stellen lastig waardoor mensen open gaan staan voor andere contacten.
Nee. Ik verbaas me nog iedere dag dat m'n man destijds voor me gevallen is, laat staan dat een andere man me op zou merken En al zou dat wel gebeuren...vreemdgaan is absoluut niets voor mij. Ben zo trouw als een hond.
Vind het vooral verdrietig dat je zo minderwaardig over jezelf praat (mocht je het menen) niet doen hoor..