Ben jij weleens vreemd gegaan en hoe heb je toen gehandeld

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 29 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Nee nooit.
    Wel eens contact gehouden met een ex maar die bleek op meer uit te zijn terwijl het voor mij vriendschappelijk was

2. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Toen ik een jaar of 18 was. Had zo'n vier jaar verkering met een jongen. Maar liep allemaal niet lekker al en uiteindelijk, waar hij bij was gezoend met mijn crush. Dat met die crush was daarna beetje scharrelen... En soms kan ik nog helemaal wegzwijmelen over die tijd.

Hierboven werd gesproken over dromen over vreemdgaan met een ex. Ik droom nog heel vaak dat ik vreemdga met die crush van toen en ben dan ook echt van slag.
    Maar mijn man bedriegen zou ik niet kunnen, nooit doen. Ik voel me na zo'n droom al zo raar en houd dan onbewust afstand van mijn man. Totdat het gevoel weg zakt zo'n ochtend.

3. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    762
    1.234
    93
    Vrouw
    Haha ja dat doe ik ook!
    En dan twijfelen of ik een berichtje zal sturen, maar dan toch maar niet doen omdat ik me dan realiseer dat hij er natuurlijk niet echt bij was in die droom:o::roflmao:
    Niet dat ik er weer wat mee zou willen, maar gewoon een keer bijpraten zonder bijbedoelingen lijkt me best leuk.

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.865
    113
    Vrouw
    Nee

5. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Nooit gedaan gedurende een relatie. Maar in de periode dat ik single was heb ik wel gemerkt hoeveel mannen in zijn voor een avontuur of affaire. Van diverse vrouwen in mijn omgeving (zeker als ze single zijn) hoor ik gelijke verhalen. Zeker in de meer langdurige relaties ontstaan vaak toch verschillen of problemen op het gebied van intimiteit. En daarover praten is voor veel stellen lastig waardoor mensen open gaan staan voor andere contacten.

6. Moises

Moises Actief lid

23 feb 2023
    111
    80
    28
    Vrouw
    Nu ben ik ook nieuwsgierig :oops::p

7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Nee.

Ik verbaas me nog iedere dag dat m'n man destijds voor me gevallen is, laat staan dat een andere man me op zou merken :roflmao: En al zou dat wel gebeuren...vreemdgaan is absoluut niets voor mij. Ben zo trouw als een hond.

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vind het vooral verdrietig dat je zo minderwaardig over jezelf praat (mocht je het menen):( niet doen hoor..

MyMiracle en Ysabella vinden dit leuk.
  9. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Off topic
    Prachtig onderschrift!

Deel Deze Pagina