Jouw laatste stuk begrijp ik echt heel goed. Ik heb nu medicijnen gekregen tegen een vreselijke hoofdpijn (zie een eerder topic van mij over de neuroloog) en dat ‘werkt’ ook tegen depressieve klachten en het lijkt soms wel alsof ik al mijn angsten die ik heb eruit droom ofzo. Laatst ook dat mijn huidige man vreemdging. Blijkbaar ben ik daar onbewust heel bang voor. Ook omdat ik soms geloof in ‘what goes around...’ Aan mijn huidige man ben ik gekomen door vreemd te gaan. Jezus mina, ik werd zó naar wakker. Ik was er misselijk van en heb meteen aan mijn man verteld wat ik voelde en waar ik zo bang voor was. We hebben toen één van de beste gesprekken ooit gehad. En één van de beste keren seks, maar das een ander verhaal
Bedankt trouwens dames dat dit niet een topic wordt met (ver)oordelen en dergelijke! Fijn om jullie ervaringen te lezen en stukjes herkenning!
Nee. Al heb ik wel heel sterkte gevoelens gehad voor een andere man in het begin van mijn huidige relatie. Echt bewust een keuze moeten maken tussen mijn vriend of deze 'bad boy'. Voor mijn vriend gegaan en contact met die andere verbroken. Weet zeker dat het anders mis was gegaan en we in bed waren beland.
Nee, ben wel al samen met mijn vriend sinds ik 15 ben, dus veel om te experimenteren in mijn jeugd had ik niet
Ja! Mijn eerste echte vriendje, ik was 18. Te erg cliché maar die skileraar was zo stoer en lekker..... Na die vakantie bij thuiskomst heb ik het meteen uitgemaakt met vriendje. Had geen toekomst. Niet schuldig over gevoeld. Hij wist van niets. Heb gewoon gezegd dat ik niet meer verliefd was, en dat was ook de waarheid.
Vreemdgaan is een groot woord, maar ik heb wel gevoelens gekregen voor een ander toen ik al 4 jaar een relatie had. Die relatie liep natuurlijk al niet lekker, meer een soort broer-zus situatie. Het bloedde al dood. Ik heb er toen ook een punt achter gezet en ben daarna met de ander gaan daten. Maar eerst alles met ex afgehandeld (huis, verdeling enz.) Ik had nooit gedacht dat zoiets me zou gebeuren, maar het overkomt je. Ik ben er wel van geschrokken dat dat zo kon.
Jazeker. Mijn man heeft mij een 2 jaar geleden bedrogen. Ik was heel boos. Ben met een vriendin de kroeg in gedoken en heb iets te veel gedronken. Uit pure wraak ingegaan op avances van een man.... Niet trots op, maar het geeft onze relatie gered.
Ouch, dat lijkt me echt pijnlijk om op deze manier tot zo'n besef te komen En dan ook nog met zo'n pasgeboren frummelke erbij... Heftig hoor. Edit: laat maar. Kennelijk lezen anderen wel wat ik niet uit je tekst haal
Ik dacht eerst dat je zelf 19 was nu, maar na een rekensommetje mbv. je onderschrift denk ik nu dat je bedoelt dat jullie al 19 jaar samen zijn