Ben jij weleens vreemdgegaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Oh Haha we zijn inderdaad 19 jaar samen. Beetje stom opgeschreven
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  2. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.494
    24.369
    113
    Nee
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  3. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.176
    499
    83
    Nee nooit vreemdgegaan. Wel vooral in het begin nog wat gevoelens voor mijn ex gehad, maar denk dat dat kwam omdat ik zeer kort daarna mijn man ontmoette en eigenlijk niet alles heb verwerkt. Heb nu nog steeds contact met mijn ex, al tien jaar nadat we uit elkaar gingen. Maar dat is puur vriendschappelijk, alleen via Facebook en vooral leuk om te zien hoe onze levens nu zijn. En af en toe delen we wel de melancholie over hoe leuk en vrij we vroeger waren haha. Maar dat is het ook wel. Moet wel zeggen dat ik hem niet in het echt meer moet zien denk ik..
    Mijn man is wel vreemdgegaan, inmiddels zijn we daar ook redelijk overheen.
     
    Christientje en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Nee. Ook nooit verliefd geweest op een ander oid. Ik zou echt niet vreemd kunnen gaan. Dat schuldgevoel zou me echt kapot maken en daarbovenop nog het idee dat ik iemand anders pijn en verdriet doe. Ik ben daar te emotioneel voor. Dat is 1 kus of wip niet waard.
     
    Iertje81, NiVa0230, Manana en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ja helaas, ben er niet trots op
    Mijn ex met mijn huidige man. Heb toen ook wel meteen alles overdacht en ben gescheiden en verder gegaan met mijn huidige man. Was wel een moeilijke situatie, heel slecht huwelijk en mijn huidige man is altijd al van men 16 de liefde van men leven geweest
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  6. regenboogworst

    regenboogworst Fanatiek lid

    22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Nee nooit.
    Zelfs niet in mijn tienerjaren met mijn eerste vriendje.
    Zijn goede maat wilde mij zoenen maar ik draaide mij weg, ik zei dat we dat niet konden maken.
     
    PBV en Iertje81 vinden dit leuk.
  7. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Plus 1. Zoenen één keer. Wel veel contact via whatsapp en knikkende knieën. Verder dan die ene, meteen gestopte, zoen kon ik niet gaan. Mijn man weet ervan, ik heb het hem uiteindelijk verteld.

    Toen ik jong was ging ik regelmatig vreemd. Monogamie vond ik maar een stom iets. Nog steeds vind ik dat wel, maar ik vind dat beide partijen die mening moeten hebben voor je ernaar handelt.
     
    Iertje81, duitshollandsmeisje en DQueen vinden dit leuk.
  8. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Nope
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  9. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja, toen ik jonger was wel. Nam het allemaal niet zo serieus. Relaties waren ook niet serieus genoeg voor mij. De aandacht was leuk.

    Nu, twee kinderen verder en getrouwd, moet ik er niet aan denken en geen behoefte aan.
     
    Iertje81, Marbloempje en Evanesco vinden dit leuk.
  10. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ja.
    Vanaf dat ik 16 was had ik verkering. Altijd een zwak gehad voor een jongen. En vanaf mijn 18e werd die jongen een vriend. Mijn verkering was niet serieus, aanuitaanuit. Ik heb het meerdere keren gezellig gehad met die andere jongen. Was met een groep vrienden en hem op vakantie. Mijn toenmalige vriend wist dat er meer speelde maar liet mij niet los. En ik hem ook niet, ondanks dat ik eigenlijk wel klaar was met hem.

    Uiteindelijk mijn toenmalige vriend na een lange vakantie niet meer gezien. En toen ik hem tegenkwam met uitgaan en hij mij claimde voor zijn neus gezoend met de andere jongen en met die andere jongen naar huis gegaan .

    Duidelijker kon ik niet zijn.. ben nog heel lang gestalkt door "ex". En toen die verkering officieel uit was, was ik niet meer interessant voor die andere jongen.. want hij had "gewonnen" ofzo...

    Vlak erna ontmoette ik mijn huidige man. Heel soms kom ik de jongen waar ik een zwak voor "had" nog wel eens tegen. Als ik mijn man niet had gehad had ik het wel geweten.. Maar hem zo ik nooit bedriegen...
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  11. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.456
    573
    113
    Nee, dat past niet bij mij. Ik voel me al schuldig als iemand interesse zou kunnen hebben en ik niet binnen 2 seconden heb verteld dat ik een man en kinderen heb.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  12. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Nee en mijn huwelijk zou ook per direct voorbij zijn als ik erachter kwam dat mijn man deed. Ik vind het een echt no go.
     
    PBV, Iertje81, Marti en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Koeks83

    Koeks83 Niet meer actief

    Nope.

    Het idee dat mijn man mij dat zou flikken maakt me zo ziek dat ik t wel uit mn hoofd laat om hem dat aan te doen.

    Neemt niet weg dat ik de meeste verhalen van hier eigenlijk wel snap.
     
    Iertje81 en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  14. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    en ook een plus 1 van mij... als ik ooit vrijgezel zou worden ga ik nooit meer een monogame relatie aan. Ik vraag me ook af waarom monogamie ooit verzonnen is?!
     
    Krekel, MyMiracle, Iertje81 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Tja. Ik zou nooit anders willen. Zolang je er allebei maar hetzelfde over denkt is alles goed.
     
    Iertje81 en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  16. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Inderdaad. Ik zou ook niet anders willen.

    Maar ken ook mensen met een open relatie die goed werkt voor beide. Zolang het voor beide goed is, is daar niks mis mee.
     
    Iertje81 en suus1983 vinden dit leuk.
  17. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #97 RoIn, 15 aug 2019
    Laatst bewerkt: 15 aug 2019
    dat ken ik ook.. Keer wat drinken met oude klasgenoten en klabam!!!
    Het sloeg in als een bom, en ik dacht echt: als iets zo goed voelt, dan kan het toch niet slecht zijn?? Je verliest gewoon alle realiteit! Er is die avond niets gebeurd behalve een goed gesprek.

    Veel contact gehad nog daarna, gevoelens uitgesproken, maar bewust niets afgesproken..ik denk dat het volledig uit de hand was gelopen als we dat wel gedaan hadden.

    Na een tijdje (zo'n week of 4) kwam ik weer wat tot mijn positieven en realiseerde ik me dat ik mijn gezin helemaal niet op wilde geven voor een crush, waarvan ik geen idee had of wij het samen wel echt zo leuk zouden hebben..

    Ik ben dus niet lijfelijk vreemd gegaan, maar goed voelde het ook niet (of nou ja, voor mij natuurlijk wel, de 7e hemel, maar tegenover partner niet)! ik hoop echt dat het me niet meer gebeurt, maar oh wat voelde ik me weer een tiener en vrij en los en..ja, het gaf me vleugels!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  18. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Bijna. 2x bijna.. 1x omdat we een enorme dip hadden op dat moment (mijn vriend was verslaafd aan gamen en kon makkelijk 18 uur lang door spelen) heb ik bijna met een jongen gezoend tijdens het uitgaan, maar gelukkig alleen wat kusjes op de wang.. was heel erg moeilijk want ik wilde die jongen op dat moment extreem graag (alcohol natuurlijk ook, dus geen remmen meer, heel irritant) maar gelukkig niks mee gedaan.

    En tweede keer; had hele heftige gevoelens ineens voor een collega van mij, vond hem superleuk, knap, lekker, interessant, gezellig, lief en we flirten echt ontzettend veel, hij liep altijd langs me en raakte me dan perongeluk expres aan enzo met een dikke knipoog. Vreselijk... Was zo dubbel... het liefst zou ik hem ter plekke de kleren van zijn lijf getrokken hebben maar ik wist dat het fout was, wat ik voelde. Gelukkig heb ik toen via via een andere baan gevonden en is het contact nu helemaal dood gebloed. Dus ik zie en hoor hem ook niet meer. Mijn vriend weet wel dat ik dat een heel leuk mannetje vond op het werk, maar niet dat mijn gevoelens zo heftig waren.. Vind het ook niet nodig hem dat te vertellen, ik heb verder niks fouts gedaan. En de gevoelens zijn nu ook weg. Geen idee of ik ze weer heb als ik die jongen zie maar dat ga ik dan ook niet opzoeken.

    Maar ik heb mijn vriend veel te graag, en ik zou hem dat echt niet aan kunnen doen. Plus ik zou mezelf echt vreselijk voelen als ik te ver zou gaan want ik denk alleen maar 'hoe zou ik het vinden als hij het doet met een andere vrouw??'. Dus dat hield me dan wel op de been ;) verder geen rare dingen gehad.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  19. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Tja nou, ik ben heel nuchter, maar hierdoor verloor ik toch echt mijn nuchterheid bijna..
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Nee gelukkig niet, zo kansloos om vreemd te gaan.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina