Ben jij weleens vreemdgegaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Ik vind zoenen vanuit een dronken bui iets anders dan écht vreemdgaan hoor.
     
  2. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  3. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Fysiek, nee. Mentaal, zeker!!

    Kreeg op m'n 17e een relatie met mijn ex, daar voor nog geen andere man gehad. Tijdens mijn studententijd veel contact gehad met een studiegenoot, dat ging echt héél ver. Hij had ook een vriendin en het is nooit fysiek geworden. Daarna nog wel eens wat crushes gehad maar nooit zo ver gegaan. Tot ik 3 jaar geleden halsoverkop smoorverliefd werd op een collega... Mijn relatie was al aardig broer-zus na 8 jaar, ook al hadden we net samen een huis gekocht. Na veel praten met ex (en heel veel contact met collega), hebben ex en ik besloten om uit elkaar te gaan. Heel snel daarna kreeg ik een relatie met die collega en sindsdien mega gelukkig! Ex en ik hebben nu geen contact meer maar zijn wel echt vriendschappelijk en netjes uit elkaar gegaan.

    Was echt het beste, ik ben nu zwanger van eerste kindje van mn vriend en ik. M'n vader zei laatst nog tegen 'm hoe blij die was dat ik van hem zwanger was en niet van mijn ex :roflmao::roflmao:.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  4. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    En sex vanuit een dronken bui?
    Bedoel je met echt vreemd gaan echt een affaire met een ander hebben?
     
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.031
    113
    Nou ja. Ik bedoelde zoenen, friemelen, wipje maken enz. Maar voor sommigen is vreemdgaan wel ‘alleen’ zoenen. Maar over dit onderwerp ga ik niet door, want dan kan het uit de hand gaan lopen met welles-nietes reacties daarop en dat wil ik niet. Dan ga ik beheer vragen om een slotje erop te zetten en dat is niet nodig want tot nu toe kletst iedereen op een gezellige manier mee en heb ik veel aan de herkenning die ik lees en ieders visie op dit beladen onderwerp.
     
    Baloei en Syane vinden dit leuk.
  6. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Om even door te gaan op het begrip vreemdgaan: Ik vind zoenen in een dronken bui ook vreemdgaan, maar dat zou ik misschien nog kunnen vergeven.
    Seks (of seksuele handelingen) in een dronken bui zou ik niet kunnen vergeven.
    Stom eigenlijk, want ik vind het beide vreemdgaan.
     
    Wij2018 vindt dit leuk.
  7. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik vind dat niet gek (ik vind het ook beiden vreemdgaan), zoenen is gebeurd voordat je het weet (als je heel dronken bent dan ;)), maar voor sex, dan moet je toch al heel wat handelingen (met iemand mee naar huis of in ieder geval geschikte plek zoeken) verrichten voordat het zover is, dat is veel meer met voorbedachte rade (zelfs stomdronken).
     
  8. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Ik vind dat niet gek. Een zoen is sneller gegeven dan dat je je piemel uit je broek haalt en ergens anders in stopt. Dan heb je langer om je te bedenken. Het voelt voor mij dan eerder als een bewustere keuze
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  9. Manderijntje

    Manderijntje Fanatiek lid

    23 jan 2014
    1.161
    1.325
    113
    Nog nooit vreemdgegaan, kan me het ook niet voorstellen dat mn man vreemd zou gaan. Zijn vader is vreemdgegaan en hij draagt nog tot vandaag de lasten die dat met zich heeft meegebracht. Ik kan me niet voorstellen dat hij een dergelijke gebroken familie voor zijn kinderen zou willen.

    Ik geef wel eerlijk toe dat ik zeker weet dat ik het nooit zou vergeven als mn man vreemd zou gaan maar ik weet niet of ik wel de ballen zou hebben direct weg te gaan.
     
    NiVa0230 en Iertje81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina