Day by day. En als ik na het werk mijn zoon heb opgehaald, zet ik hem achter de computer met Skype. Kan mijn man hem vermaken, terwijl ik kook. En 1 dag in de week eten we bij mijn ouders (scheelt ook alweer). Dat soort dingetjes. Het is nog steeds pittig en ik maak me ook best veel zorgen over hoe het met een tweede erbij zal gaan, straks... Maar het alternatief... De baan die mijn man hiervoor had, daar had hij het echt niet naar zijn zin. Hij ging er haast aan onderdoor. En nu zit hij helemaal op z'n plek! Zo niet, dan had ik het wel geweten, hoor!
Ohja, hier ook wel eens hoor. En dan kan ik echt een gemene bitch zijn. Die met een waterpistool.., ik kan niet wachten tot ons zootje wat ouder is hihihihi (als ik zeg waar is papa's navel? Dan prikt ons zoontje in zijn navel. Haha, als mn vriend ergens niet tegen kan..... Juist)
Nou in me hoofd kan ik een hoop mensen pijn doen. Laten we het daar op houden. Maar ik heb van naturen al een hoop boosheid in me. Maar probeer altijd maar me geduld te bewaren. Maar soms kan ik zeker wel woordelijk ontploffen. Mijn muurtje is mooi in gemetseld maar. Soms komen de emoties van zelf waar onder boosheid. En dan kun je. je eigen bergen. Maar daarna heb ik dan weer z.n spijt. Dus z.n uitbarsting is niet goed voor mij en of mijn omgeving vandaar ik probeer het maar rustig te houden. Mijn wraak is zoet. Maar wel binnen mijn grenzen. Het is verdomt lastig soms... Adem in adem uit.........
Ja hoor! Alleen meestal niet naar vriendlief... Wel naar anderen. Kan soms ook echt gemeen zijn... (of slecht..) speel iig niet met me
Hier ook geen wraak gevoelens ma pffftt ken het ook nie uitstaan als hij lekker leg te slape en ik leg nog wakker. Voorbeeld hij wil altijd met de tv aan in slaap vallen en stelt hem dan in met gevolg dat ik soms 3 kwartier wakkert leg, dikke vette Grrr
Het gevoel is me niet vreemd, maar eigenlijk doe ik er nooit wat mee. Of het moet zijn dat ik mijn klusje in het huishouden (afwassen bijvoorbeeld) dan ook maar oversla als ik zie dat hij dat ook doet en dan doen we het alsnog samen, haha
Jawel hoor! Al ben ik niet zo goed in het uitvoeren ervan. Vanochtend nog.... Ik had vorige week de badkamer een grote beurt gegeven. Twee tassen met flesjes/blikjes/make-up/etc. weggegooid omdat het over de datum of te lang open was. De douche helemaal opgeruimd en ontschimmeld... echt.... was om door een ringetje te halen. Vanochtend vroeg naar beneden. Wafels (ja, wafels!!) gebakken, tafel gedekt, fruitsalade erbij, thee op tafel. Komt 'ie beneden met de mededeling dat aangezien ik alleen zijn spullen had opgeruimd in de badkamer, hij nu ook mijn spullen had opgeruimd (weggeborgen, weggegooid). Was niet lief bedoeld, zeg maar. Hij denkt met meer dingen dat ik alleen zijn spullen opruim en mijn spullen wel "mogen". Grrrr.... niet waar en helaas ook niet bespreekbaar met zijn ochtendhumeur. Toen ik ben gaan douchen heb ik express het douchegordijn een beetje buiten de douchebak laten hangen zodat de plint nat werd (vindt hij echt niet leuk) en vervolgens niet droog gemaakt. Niet echt een wereldrevenge, maar het voelde echt ff goed. (en daarna hebben we het netjes uitgepraat).
Oja hoor hier ook wraakzuchtig. Gisterenavond had mijn man een feestje van iemand van de voetbal. Oke niks aan de hand en ik weet dat ie graag een biertje lust, dat is ook niet erg. Maar hij kwam vanmorgen om 6uur binnenvallen. Was ie nog naar een zwembadparty van een andere gast van de voetbal gegaan, die vierde het toevallig op dezelfde dag. Maakt mij allemaal niet uit, als je dan ook maar op een fatsoenlijke tijd en fit uit je bed stapt. Hij is pas om 16.15uur uit bed gekomen, meer omdat ie te beroerd was om uit zijn bed te stappen dan dat hij kon slapen hoor. We hebben hem lekker wakker gehouden, dochtertje lekker boven laten spelen met haar lievelingsmuziek op, dochtertje roept mij dan ook regelmatig en toevallig wilde ik ook nog even de bovenboel stofzuigen. Helaas voor hem.
oh, wat erg Ik kan niet zo goed tegen kinderachtige mannen... Maar misschien is dit wat wij ook doen. (maar ik ben eerlijk: van vrouwen kan ik het hebben en begrijpen, van mannen dus niet...)
Nee helemaal niet Ik zeg meestal wat ik denk en ook direct...dus kans op misverstanden zijn er niet. TS, in jou geval had ik hem dus wel wakker gemaakt en precies gezegd wat ik ervan vind. Maar gelukkig is mijn man heel erg meedenkend wat dat betreft. Dus komt het ook niet voor.
Hahaha, daar moest ik echt even om lachen! Herkebaar!!! Alleen dan met kleren laten slingeren! Ik gooi die van hem elke -ja elke- avond op zijn helft van het bed en hij gooit het net zo hard weer op de grond grr..
Om 6 uur??? OMG Dan was ik laaiend geweest! Maar idd....die "wraakactie" is ook de mijne...en de rest van de dag de silent treatment!
Eigenlijk zijn we net zo erg....misschien nog wel erger Maar een beetje (h)erkenning is best wel lekker toch?! Volgens mij zijn wij vrouwen best soms wel eens narcistisch....