Tsja weet je 2 fout maakt nog niet 1 goed... Ik vind het dus wel erg asociaal van jullie al vind jij van niet. Geloof je meteen hoor als je zegt normaal alles te betalen maar dat maakt diefstal voor deze keer toch niet goed? Als ik zeg dat ik nooit drugs gebruik maar nu een lijntje voor je neus wegsnuif is dat toch ook drugs gebruik?
maar waarom breng je dan niet gewoon het geld terug? als het gewoon in een opwelling is gebeurt en jullie hebben er nu spijt van kan je het toch gewoon terug brengen
nou ik snap wel dat ts haar moeder het geld heeft gepakt, als ik het zou durven zou ik het okk doen! mja ik ben zon schijterd die dat niet durft omdat ik bang ben dat ze stappen ondernemen en daar zit ik niet pp te wachte hihi. bij de kassa geef ik ook aan als er iets fout is tenzij ik er later pas achter kom want dan ga ik niet meer terug, ma dit komt zelde voor omdat ik totaal niet oplet bij de kassa, kom er meestal later pas achter. denk idd dat ie op zijn flikker heeft gehad! als je daar nog ijs wilt eten dan zou je de baas kunnen bellen en uitlegge wat er is gebeurt en dat je die 20euro nog wel wilt komen brengen ma dat je dan wel excuses wil van die lompe gast. en anders zou ik t gewoon zo laten
Sjongejonge moraalridder Alsof een klein kind begrijpt dat oma haar eigen geld en wisselgeld heeft meegenomen Je doet nu net alsof dat kind met een stelletje criminelen op stap is Ik zeg : Hij had zijn werk gewoon beter moeten doen, dus opletten en geen bedorven troep verkopen. In Amerika zou zo'n tent meteen een schadevergoeding van minimaal 10.000 mogen lappen voor het verkopen van bedorven voedsel Dus komt hij er met een klein kasverschil nog netjes vanaf
+ 1 mee eens. Ik had het geld ook niet gepakt. Zou me daar zeker niet goed bij voelen. Ik snap dat het een lul was en snap heel goed dat jullie kwaad waren. als ik zo behandeld zou worden zou ik hem ook zeker de waarheid willen vertellen (wat ik ws niet zou durven haha) maar dat geld pakken nee dat gaat me te ver. Ik vraag me wel af waarom jullie daar nog zijn geweest als je zo behandeld word? Want zo met klanten omgaan kan echt niet.
Ik ben daar nog naar teruggegaan omdat mijn dochtertje graag een bolletje ijs wilde, aardbei! Nee ze wilde geen likijsje van de snackbar, dus heb voor haar en mezelf toen een ijsje gehaald, maar dat gebeurd nu echt niet meer!!! Niet om het voorval met me moeder, maar gewoon om het feit hij zo tekeer ging in haar bijzijn! Ze zegt nu ook de boze ijsmeneer! Hij is niet lief, terwijl ik met haar de winkel uit ben gelopen en er tegenover haar of in haar bijzijn geen woord meer over heb gesproken. Gister ging ze met mijn man boodschappen halen, ijssalon zit recht tegenover de ingang van supermarkt, en wilde dus ook niet richting de supermarkt want dan komt de boze ijsmeneer haar pakken!!! Ja ja een kind van 2,5 is niet dom! Alleen bang voor schreeuwende mensen! Het heeft dus wel indruk op haar gemaakt!
Nee, die 20 had ik niet weer teruggepakt. Wel had ik of die jongen eens flink de waarheid gezegd, met of zonder kind erbij. Misschien was ik later nog teruggegaan om zijn leidinggevende te spreken.
schijnheilig?? zegt heel wat over jezelf lekker stelen dat is heel netjes en als ts het al een vreselijke onvriendelijke zak vond dan snap ik niet waarom je er nog een tweede keer heen ging.
dat heeft er niets mee te maken dat ik dan ook maar zoiets doe. hiermee zeg ik gewoon dat ze in een opwelling hebben gehandeld. En haar moeder heeft het geld meegenomen zijzelf niet eens. en ze krijgt de volle lading van iedereen.. dat vind ik beetje jammer ze voelt zichzelf vlgs mij best schuldig als ik dit zo lees
Ik zou hetzelfde gedaan hebben als je moeder, hoor. En ach, gewoon even een tijdje niet meer komen. Als hij met zo'n houding achter de balie staat, dan kan het niet lang duren voor hij er weg is. Heb je geen last meer van 'm. Vraag mij sowieso af of je er nog wel heen zou willen gaan met je kids, als de service zo slecht is en de slagroom niet goed is...
heb niet het hele topic gelezen maar er viel mij iets op.. Hij had ondertussen dus ook een ijsje voor zichzelf gemaakt? én met zijn telefoon, én gezucht en gesteun, én zelf niet op het geld letten omdat hij te druk is met die telefoon, én vervolgens staan schreeuwen en blèren waar een kind bij is....? Wauw. Ik heb vier jaar als verkoopster gewerkt maar dit had ik echt niet moeten flikken hoor!
sorry, maar ik vind dat dus ook niet kunnen... Hier is dus doelbewust het geld (20 euro) en het wisselgeld gepakt. Dat zou bij mij toch onder stelen vallen. Als ik te veel terug krijg in een winkel dat hou ik ook vaak mijn mond maar dit is toch wel heel bewust door je eigen actie verkregen. Onvriendelijk of niet, ik had het niet zo gedaan...
Prima als jij mij een moraal ridder vind hoor omdat ik het asociaal vind om te stelen. Als jij het wel een goed voorbeeld vind dat oma steelt (wat dat is het gewoon) voor de ogen van je dochter moet je dat vooral doen, je wilt toch geen moraalridder zijn?! Oh is dat zo? En vroeger werden oma der handen er afgehakt voor diefstal.... Sjonge jonge we zijn in Nederland hoor wat er in Amerika gebeurt heeft toch niks met het jatwerk hier in de ijssalon te maken of wel?
Ik zou toch zeker niet die 20 euro én het wisselgeld meegenomen hebben. Ik zou het ijsje hebben laten staan, zou het niet meer durven opeten. Ik zou terug gaan naar die zaak met de 20 euro, en om de manager vragen. Vertellen wat dit jou en vooral je dochter doet. Maar ik zou de 20 euro niet houden nee. Even edit heur, want bij nader inzien eet ik niet lekker mijn ijsje op daar
Ik had t wss ook gepakt, tis een fout van hem en mag hopen dat hij het uit zn eigen zak heeft terug moeten betalen. Had er ook een vette klacht ingediend! En als die wat te zeiken hebt zou ik simpel zeggen: Als jij je werk had gedaan was het niet gebeurd... het had ook op de grond kunnen waaien of iemand anders die het mee nam. Nee echt in dit verhaal is HIJ fout!
Ik had de ijsjes laten staan en mijn geld teruggepakt, maar en de 20 euro en het wisselgeld meenemen is in mijn ogen diefstal. Ik ben dus wel zo eerlijk
Ik had het geld niet dubbelop meegenomen nee... Of mijn eigen geld en de ijsjes laten staan of het wisselgeld en de ijsjes...