Ik had niet het briefje van 20 gepakt.. Maar ik had een dikke vette klacht richting de baas gedaan. Dat ik ook echt nooit meer ijs kom halen daar zolang die gast er staat. En dat ik dat ook ff mededeel aan alle vrienden en familie! Kijken hoe lang die vent er nog staat
officieel is dit wel stelen.. je pakt doelbewust je "gekochte" ijs en het wisselgeld én je eigen twintig euro terug. dat hij zelf ijs eet, met zn telefoon speelt, onvriendelijk is en bedorven slagroom serveert is geen excuus. ik ga ervan uit dat er geen aangifte gedaan is, omdat je dat anders wel naar je hoofd had gekregen dus wat dat betreft zou ik me niet zo'n zorgen maken... neemt niet weg dat hij ontzettend onvriendelijk is natuurlijk
ik heb een beetje gelezen, dus misschien is het al gezegt, maar ik zou de zaak bellen en vragen naar de manager. het hele verhaal uitleggen en kijken wat die persoon er van zegt. grote kans dat die zegt dat zijn werknemer fout zat en misschien vraagt die de 20 euro terug of hij zegt dat je het mag houden. ben jij van schuldgevoel af en die jongen word als het goed is aangesproken op zijn gedrag. als het mee zit ontslagen en kan jij daar weer een ijsje eten
Ik denk dat je er wel rustiger van wordt als je teruggaat, alsnog dat geld geeft en uitlegt waarom er zo gehandeld is en dan meteen erbij vertelt dat je dochter nu bang is voor deze meneer, want dat is te zot voor woorden. Ook al heeft hij ervoor op zijn kop gehad, het is niet zijn taak om je alsnog erop aan te spreken. Netjes is het natuurlijk niet, maar ik snap dat je zo handelt in een opwelling, ik weet niet wat ik zou doen in jullie situatie trouwens.. Ik was waarschijnlijk al afgehaakt na die slechte slagroom, blegh!