Ben kapot....iemand tips? Please?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Melrose, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Pff zit er eigenlijk wel een beetje doorheen.
    Sinds maandagnacht heb ik iedere 10 minuten erg pijnlijke voorweeen, in de onderbuik. Ik had toen ook nog geen ontsluiting. De VK komt straks even langs dus hopelijk is er iets open gegaan...ik weet niet wat ik anders moet doen.

Heb zojuist de 4e nacht op rij gehad waarin ik niet heb geslapen, dat gaat gewoon niet met iedere 8 a 10 minuten die enorme pijnscheuten. Wat ik ook doe, ze gaan niet over, ze nemen niet af, ze blijven niet weg.
    Ik heb in totaal uren en uren in een warm bad gezeten, met een warme kruik tegen de buik gezeten, weet ik hoeveel paracetamol gehad (naproxen mag helaas niet) en vannacht zelfs 2 vrij sterke slaappillen gebruikt. Op recept van de gynaecoloog uiteraard. Heb er NIETS van gemerkt, ik werd alsnog iedere 10 minuten geteisterd door pijn.
    Ik merk alleen dat ik nu nog wat duf ben van de slaappillen, dus ik kan geen autorijden o.i.d.

Ik heb gisteren huilend de VK gebeld om te vragen of er IETS tegen de pijn te doen is, anything! Als het maar werkt! Kwam ze weer met d'r warme bad aanzetten. Ik moest me inhouden om niet te gaan schelden, de warmte helpt bij mij geen ene klap.

Heb op verzoek van de gynaecoloog ook een testje voor blaasontsteking gedaan, wellicht dat die enorme steken daardoor kwamen. Ik had zo gehoopt dat dat het was! Want dan wist ik dat er een middel tegen zou zijn. Maar........dat is het niet. Klinkt stom maar ik had echt echt echt gehoopt dat ik dan aan de antibiotica kon en dat de pijn op zou houden.

3,5 x 24 uur heel veel pijn, iedere 10 minuten, overdag en 's nachts, ongeacht wat ik doe en of ik lig, zit, sta of loop. Ik kan echt niet meer. Ik ben op van de pijn en vermoeidheid!

Zoals ik al zei komt de VK hier straks langs, uiteraard kaart ik dit ook direct aan (voor de 100e keer). Maar als ze weer over warme baden en kruiken begint ga ik echt op de vuist.

Ik durf het bijna niet te vragen, maarrrrr....iemand enigzins een nuttig advies? En sorry voor het lange klaagverhaal, wilde het ook graag even kwijt! :)

2. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    nou het lijkt er toch op dat het niet lang meer kan duren??
    en die iedere 10 minuten lijken toch wel op weeen. (nog geen ervaring mee zelf;)).
    Succes meid, hopelijk heeft de vk goed nieuws voor je!

3. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Hoi ,

Wat vervelend zeg ! Als het goed is is je vk inmiddels geweest en hoop ik voor jou dat het aan het opschieten is nu,

Geduld hebben is zoooo zwaar en makkelijk gezegd hé :(
    Slaaptekort breekt je zo op ( i know )

En warmte adviezen kunnen goed helpen maar lang niet bij iedereen !!! Jammer dat ze dat dan toch x op x opdragen hé

Zet hem op , hoop dat je snel je wondertje in je armen zult hebben !

4. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    en strippen? of is dat al gebeurd.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jeetje, ik snap niet dat de VK of gyn hier niet ingrijpt. Je kan toch zo niet een bevalling ingaan, helemaal uitgeput en kapot van de pijn van voorweeën... Aangezien je ook al ruim een week overtijd bent!

Ik heb geen ervaring en helaas ook geen tips voor je, maar ik wil je veel succes wensen en hopelijk duurt het niet lang meer voordat jij je baby in je armen hebt!

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Bedankt voor de succeswensen.

De VK is zojuist vertrokken, heeft me idd gestript. Was niet echt een pretje, ik steeds pufgeluiden en "auw auw" roepen. :)

@ Adriana85: ik gaf aan dat ik helemaal uitgeput ben (tja wat wil je na 4 nachten niet slapen). Ze gaf aan dat ik tijdens de echte bevalling Dextro energy kan gebruiken. Ik hoop dat dat werkt...

Hopelijk komt de bevalling nu heel snel op gang en ben ik er spoedig van af. Ben echt zo gigantisch klaar met zwanger zijn! Genoeg pijn geleden, ik wil m'n dochtertje zien!! ;)

7. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Wij komen elkaar iedere keer tegen in verschillende topics hè!

Ik heb geen tips voor je, maar wil je veel sterkte wensen, en hopelijk duurt het niet lang meer!
    Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor, het duurt maar en duurt maar...

8. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik heb helaas geen tips en wens je veel succes, misschien is het strippen net een zetje in de goede richting om de bevalling op gang te helpen!

Hadden die 4 dagen voorweeen al wat op je ontsluiting gedaan?

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik wil je allereerst veel succes en sterkte toewensen, en hoop ook dat je snel bevalt!
    Maar ik vind het wel een beetje nalatig van je vk hoor. Als je er zo doorheen zit, moet ze toch begrijpen dat het niet goed is dat je zo je bevalling ingaat?
    Komt ze aan met Dextro Energy! Ik had haar wel door elkaar kunnen schudden.

10. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Volgens de 2 VK's die me de afgelopen dagen gezien hebben kunnen ze niet meer voor me doen...de enige oplossing is daadwerkelijk bevallen zodat ik er vanaf ben zeggen ze. Tja, als alles zo simpel was :p

Echt hè :D Ik hoop dat jouw zoontje niet veel langer meer op zich laat wachten! Spannend hoor.

Jep, bij het strippen constateerde ze 2 cm ontsluiting. Niet veel , maar het zit gelukkig ook niet meer potdicht zoals bij de vorige strippoging!

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Fijn zo! Dat is al heel wat voorwerk dat straks niet meer gedaan hoeft te worden. Hoe voel je je nu na het strippen, komt er al wat meer beweging in?

Ik stuur je alle digitale beval vibes die ik kan vinden! Hopelijk ligt je kindje snel in je armen!

12. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Het gekke is, sinds het strippen zijn die pijnlijke voorweeen afgenomen :$ In hoeveelheid althans. Ze zijn wel iets pijnlijker geworden en lijken ook langer aan te houden.

En bedankt voor je digitale vibes haha kan ze goed gebruiken :D

Deel Deze Pagina