Hebben jullie tips ? Want zoontje gaat naar psz en ik wil graag dat hij wat eet, maar hij weigert gewoon om te eten zo vroeg. Hij is daar tot half 12 dus ik moet iets verzinnen dat hij wel eet om 8uur s,ochtends
Wat heb je al geprobeerd? Wij wisselen hier thuis af met brood, ontbijtkoek ( met minder suiker), volkoren crackers, roggebrood... evt kan je ook Brinta geven, ook voedzaam. Als hij echt alles weigert zou ik het negeren, Wrs is hij gewoon aan het uittesten en is het een machtsmiddel. Onze zoon eet ook vaak slachts smorgens ( nu even niet toevallig- groeispurtje- maar gaat ook vaak met 2 happen cracker achter de kiezen naar school . Ik hoor hem nooit klagen van de honger. Dan haalt hij het later op de dag in, door smiddags 3 boterhammen te eten. Ik neem aan dat ze op de PSZ ook nog een fruit/ drink moment hebben? Desnoods geef je wat brood mee om het dan aan te laten bieden?
Ik heb brood met nutella geprobeerd,pindakaas of honing, ook ontbijtkoek geprobeerd maar hij wilt niet. Zijn juf zegt dat hij zijn fruit ook niet opeet daar, hij gaat ook nog maar 2 weken, en thuis eet hij gelukkig wel s,middags, maar heb liever dat hij een broodje opeet s,ochtends
Ons zoontje wil ook niet altijd eten 's ochtends maar een knijpfruit of een halve banaan gaat er altijd wel in. Vaak is het tijdelijk. Wat heb je al geprobeerd?
Pfoe, er is zoveel meer dan brood! Crackers Krentenbol Omelet Gekookt eitje Pap in welke vorm dan ook Fruit etc etc etc
Hier eet hij ook heel slecht in de ochtend. Blij al hij een halve cracotte eet. Op peuterspeelzaal eten ze gelukkig fruit om 10 uur