Nog meer mensen die het gezien hebben? ik ben pas ingevallen bij het stukje van Antonie achter de piano - maar pfff indrukwekkend hoor - hoe Isa ermee omgaat en mee om kan gaan... mooi stuk..
Nee heb het niet gezien. Ga het zeker terug kijken. Ben idd zeer benieuwd naar hoe het nu met haar en de kinderen gaat.
Nee niet gelezen straks eens aflevering gemist op zoeken. Knap van die vrouw dat ze er zo mee omgaat. Ze moet echt sterk in haar schoenen staan en bekend en dan nog een bekende man en die pleegd dan ook nog zelfmoord. Het is best pittig.
Ghalibe Isa Hoes ontroerend om haar zo te horen spreken, sterke vrouw ook voor jouw draait de wereld door, @ DWDD vandaag, 20:32 , Reageer Linda Met bewondering gekeken naar Isa Hoes in DWDD [, 20:36 , Reageer ] JP Dat was een mooi gesprek met Isa Hoes bij @ DWDD vandaag, 20:22 , Reageer [] Sybren Mooi interview met Isa Hoes, weduwe van Antonie Kamerling. Open en eerlijk. @ DWDD vandaag, 20:21 , Reageer ] Jochem Bijzonder en zeer ontroerend gesprek met Isa Hoes bij #Dwdd ! Wow! vandaag, 20:20 , 8 reactie(s) Reageer [] Erik Respect voor Isa Hoes bij #dwdd!! Daar zo zitten en over Antonie praten... Zo ontzettend knap! vandaag, 20:18 , Reageer ] Ricardo Mooi interview met Isa Hoes in @ dwdd vandaag, 20:20 , Reageer [] Jan [ Wauw, Isa Hoes in DWDD. Veel respect voor haar. @ home, place to be!!! vandaag, 20:28 , Reageer ] Dick ademloos aan het luisteren naar Isa Hoes... @ DWDD vandaag, 20:19 , Reageer [] Wim Onder de indruk van Isa Hoes bij DWDD. @ Thuis voor de buis vandaag, 20:26 , Reageer ] Ila Interview in #dwdd met Isa Hoes: indrukwekkend wat een sterke charismatische vrouw daar van krijg ik een brok in mijn keel! vandaag, 20:21 , Reageer IMG] Rita Erg onder de indruk van het interview met Isa Hoes @ DWDD [ [] Wouter Heftig isa hoes @ dwdd vandaag, 20:14 , Reageer [] Jacob diep ontroerd door isa hoes bij dwdd, wat een sterke vrouw! vandaag, 20:20 , Reageer ] Marco #respect voor Isa Hoes @ dwdd vandaag, 20:20 , Reageer [] Ruth Wat een geweldig mens, Isa Hoes. Mijn sympathie heeft ze! @ dwdd vandaag, 20:17 , Reageer ] Elise Een groot applaus voor isa hoes @ dwdd [] Sandra Ben nog stil van het intervieuw van Isa Hoes, wat mooi en wat een vrouw#DWDD @ home [ ] Marc de Hond Honderden tweets per minuut met respect voor Isa Hoes bij #dwdd. Heel sterk. Nuchter. Zo snel al acceptatie. Knap. ----> reacties op hyves... ook mooi om te lezen
Ik vond het gewoon emotioneel. Echt een geweldige en sterke vrouw. Zo puur en echt en doicht bij zichzelf.
Dank je Athina! Maar wat raar, want ik heb de uitzending van vandaag (volgens uitzendinggemist), maar het is niet te vinden, zie Jort Kelder en nog een aantal discusiëren.... Irritant.
Heb het gisteravond nog gezien. Wat een sterke vrouw ! Heb echt een traantje weggepinkt. Ze was zo eerlijk. Ik hoop dat ze haar geluk weer vind.