ik vroeg me af of je die kennis al ingelicht hebt, en wat zijn reactie was! en hoe gaat het nu met jou en je kindje? een beetje bijgekomen?
hey wat zullen jullie geschrokken zijn, gelukkig is het goed afgelopen. Hoe voel jij je nu zelf?? Ook weer een beetje bekomen van de schrik. geef je dochter maar een dikke knuffel van mij. groetjes
Jeetje zeg wat zul jij geschrokken zijn!! Heb het tegen mijn man gezegd en die ze gelijk maak je niet druk, ik heb grotere schroeven gebruikt dan aangeraden. (Zelf keuken geïnstalleerd). Als je je buikpijn niet vertrouwd gewoon je. Vlos bellen hoor!! gelukkig is met je dochter alles goed.
Hallo allemaal, Bedankt voor alle reacties! En sorry van mijn late reactie terug. We hebben contact gehad met degene die de kast gemaakt en geplaatst heeft. Hij vertelde dat hij er nooit bij stil gestaan had en dat hij dacht dat dit wel genoeg moest zijn (5 schroefjes van 4 cm... tuurlijk!) En 'Dat hij dit niet heel netjes geplaatst had'. Uuhm nee, inderdaad... We hebben het zelf nog eens goed bekeken en de schroefjes zijn nooit door de gipsplaten heen geweest... die kast heeft echt nergens aan gehangen. Het is een wonder dat dat ding überhaupt deze tijd heeft gehangen met al die spullen erin + de afzuigkap... Afgelopen zaterdag heeft m'n man met onze beste vriend de kast opnieuw opgehangen met goede schroeven en pluggen. Nu zitten er schroeven van meer dan 10 cm in. Deze gaan tot in de buitenmuur. Toen de kast hing zijn ze er nog aan gaan hangen, niks raars meer mee. De kast zal nu nooit een keer meer van de muur vallen! Met dochterlief is alles helemaal goed. Die zei zaterdagochtend toen ze naar het lege stuk muur keek een keer 'mama?' en even later heel hard 'BOEM!!'. Daarna heb ik haar er ook niet meer naar zien talen. Zelf heb ik enkel nog een plek op m'n hoofd en verder gaat het helemaal goed dus we zijn er helemaal goed uit gekomen gelukkig. Enkel nog een nieuwe kookplaat kopen want die is niet helemaal lekker uit de 'strijd' gekomen. Die is krom... Wil jullie erg bedanken voor jullie berichtjes. Dat heeft me echt goed gedaan! Groetjes Ananas
jeetje wat een verhaal zeg, ik zie het zo voor me, (wij hebben ook een open keuken waar Collin geregeld "huishoudt" op zijn maniertjes kunnen/willen jullie nog iets doen qua schadevergoeding, ik weet niet of het al erg lang geleden is dat die kast is geplaatst? ik hoop maar dat de desbetreffende beunhaas zijn lesje nu geleerd heeft en niet nog meer van dit soort kastjes heeft opgehangen.
gelukkig een engeltje bij haar gehad...kan begrijpen dat dit nog wel een tijdje door je hoofd zal blijven spoken
Je moet dit op zijn aansprakelijkheid verzekering gooien hoor! Verder ben ik blij voor jullie dat het allemaal goed is afgelopen. Ik kan me zo goed voorstellen hoe enorm je schrik was..
Ik zou toch op zijn minst de nieuwe kookplaat in rekening brengen bij die man! Gelukkig is het goed afgelopen, had ook heel anders kunnen zijn dus die man mag blij zijn dat ie alleen een rekening krijgt.