1 dag overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by visitor, Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. visitor

visitor Actief lid

Jul 31, 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik denk dat ik zwanger ben omdat ik 1 dag overtijd ben. Kan ik nu al testen? Ik heb van iemand gehoord dat ik minimaal 2 weken moet wachten... Ik hoop zo graag dat het raak is. Ik heb de zwangerschaptest van clearblue gekocht. Zijn die goed?

En ik had vandaag enorme hoofdpijn en duizeligheid is dat normaal. Kan ik in deze vroege staduim al zwangerschapsklachten hebben?

2. Alles kan schat met de klachten. Je kan nu al een tester gebruiken. Zodra je overtijd bent kan dit.

Succes :cry:

3. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    hoi visitor.

als je zeker weet wat je cyclus is en je bent 1 dag overtijd dan zou je kunnen testen.

ik zelf maakte bij mijn eerste zwangerschap weinig hcg aan en teste pas na een week ofzo positief.

succes spannend....

liefs esther

4. noukie

noukie Bekend lid

Jan 31, 2007
    891
    0
    0
    een aantal meiden kunnen zelfs al voor hun nod positief testen..je kan het gewoon proberen en die van clear blue zijn wel betrouwbaar hoor ;)

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Je kan nu een testje doen hoor! Ik had met 1 dag overtijd nog een negatieve test en na 6 dagen had ik positieve test :) ligt er dus net aan hoe snel je lichaam hcg hormoon aanmaakt.

gr vruchtje

Share This Page