Hoi meiden, Ik kreeg een bestelling binnen en nu kreeg ik er een mail achteraan in het duits, laat dat nou niet mijn sterkste punt zijn ivm privacy zet ik alleen de tekst er neer en geen namen Sehr geehrte Damen und Herren, ich habe heute bei Ihnen ein paar Babyschühchen bestellt. Leider habe ich im Betstellvorgang keine Kontodaten ihrerseits erhalten um den Betrag von 19,90 Euro zu überweisen. Ich bitte sie daher, mir die Daten zur Überweisung aus dem Ausland (Deutschland) per Email zukommen zu lassen. Vielen Dank!
diegene heeft schoenen bij je besteld maar geen gegevens om je te betalen diegene zou dat graag in een mail van je krijgen zodat diegene het geld kan overmaken.
Deze persoon vraagt om je IBAN-nummer zodat ze het geld rechtstreeks kan overmaken. IBAN kun je vinden boven aan je rekeningafschriften.
hij heeft je rekeningnummer en IBAN nummer /BICcode nodig van je bank, anders kunnen ze niets overmaken.
Geachte mevrouw, meneer Ik heb bij u een paar baby schoentjes besteld. Helaas heb ik van u geen rekeningnummer ontvangen om het bedrag van 19.90 op over te maken. Ik verzoek u vriendelijk uw rekeningnummer met toevoeging voor het buitenland (duitsland) te doen toekomen per mail. Hartelijk dank!
ahhh oke dankjullie Ik had idd al gereageerd op de bestelling met de iban nummers maar zag daarna deze mail pas We hebben elkaar gekruist denk ik.