Mijn meisje heeft het bloed heet. Nu is ze bijna 6maanden.. We wonen op 8hoog onder een platdak zouden jullie een zwembadje opzetten? zo'n en moet ik hem dan aan de zon of schaduwkant zetten?
Ja waarom niet, je moet hem in de schaduw zetten omdat je je kindje niet zo in de zon kan zetten. In neem aan dat alles goed afgezet is en dat je erbij blijft?
babybadje kan ook gewoon hoor. Dat deed ik hier tenminste eerder. Alleen dan niet met echt warm badwater erin maar met handwarm/lauwwater. En inderdaad zoals mime al zegt in de schaduw zetten.
Tuurlijk blijf ik erbij ze moet nog ondersteunt worden met het zitten. Het babybadje vullen is ook een goed idee dan zet ik haar badstoeltje erin.
Hier ook het normale babybadje gebruikt; wordt die ook weer eens in gebruik genomen Handwarm/lauw water erin, lekker in de schaduw en spartelen maar
Lekker doen hoor!! Wel fijn denk ik om haar dan in die badsteun te zetten... Hier het babybadje ook nog eens gebruikt afgelopen week... ze paste er maar net in met al haar speelgoed!!
Miley is nu 4,5maand en heeft vandeweek 2 dagen koorts gehad, is het dan wel zo verstandig om te doen??? Ze vind het altijd fantastisch in d'r steuntje in het gewone bad, dus dat zal ze ook wel heerlijk vinden buiten!!
hier ook de zon vol op het balkon daarom heb ik een badje gekocht met overkapping alsnog smeer ik goed in want weerkaatsing van het water kan ze op verbranden
En hoe denken jullie over vandaag?? We hebben hier toch wel een windje staan Maar moet wel zeggen dat ons zoontje het echt snel warm heeft,net als mama Twijfel,twijfel,twijfel.
ik zou het nu niet doen tenminste hier waar ik woon waait het och behoorlijk en woon in midden van het land