Ben me rot geschrokken, wegvallen bij overstuur huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vlinder3, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn broer had het vroeger vaak en van de kinderarts moest mijn moeder blazen.
    Julia.blijft er wel eens in hangen als ze.huilt, dan.blaas ik ook en dan neemt ze ineens een hap luct.

2. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Meerdere nichten van mij hebben dit ook gehad(uit hetzelfde gezin).
    Ze waren dan boos of kregen hun zin niet en hielden dan net zo lang hun adem in totdat ze flauw vielen. Verder dus niets aan de hand en ging natuurlijk gewoon over.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #23 Vlinder3, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
    Net weer gehad :(
    Ze was gefrustreerd omdat iets niet lukte....blazen helpt hier dus absoluut niet :(

Dit is dus 2x op 2 dagen.... Ook overstrekt ze zich vlak voor ze wegvalt, dat was gisteren ook.

@Mir, indd dat blazen en even laten vallen zodat ze naar adem happen ken ik ;) ook reflux hier en spugen door neus en mondje zodat ze er even in bleef. Daar hielp blazen wel bij maar hierbij dus echt niet

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje voor de 2e keer al vandaag das schrikken ja!

Zoals ik ook al op de mmmama's topic schreef ik deed dat dus als baby/dreumes ook als ik boos werd hield dan gewoon mijn adem in ik denk dus dat jullie kleine meid dat ook doet als ik zo je verhalen lees.

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik deed dit zelf ook als baby vanaf 5 maanden dus ze heeft het niet van een vreemde.

Ik heb er vandaag meer last van dan gisteren, vind het doodeng.... Ben zoooooo bang dat erin blijft als het gebeurd :(

Morgenochtend ga ik de ha bellen en het toch even melden.

6. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Verstandig om het er toch even met de HA over te hebben meid

7. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Mss een rare vraag: maar zijn het juist vaak kindjes met veel temperament die dit hebben?
    Het is een onaardig woord, maar kindjes die je ook als 'driftkoppen' kunt bestempelen?

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Oh, gelukkig, weet ik dat ook weer. Mijn meissie doet dat soms ook, ZO eng!

9. Troel

Troel Niet meer actief

Jeetje wat heftig!!!!!

Mijn zoontje doet t ook.... :( hij is 3 weken oud en last van krampjes. als hij zo'n last heeft en daardoor lang niet slaapt kan hij n huilbui krijgen die lang kan duren.... en dan blijft ie er ook weleens in.... gister ook.... mn vriend schrok zo want blazen hielp niet.. (?!) dus blies hij in/op zn mondje en daar schrok hij van en ademde weer...... wel fijn te lezen dat t veel voorkomt... 'fijn'... Werken andere dingen?

10. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

zo das idd schrikken

misschien een tip onze zoon vindt het ook niets om zijn neus schoon te laten maken wat ik doe is meestal een hydroluier pakken heb er een stuk of 50...
    lekker lauw warm maken en maak er een spel van doe net alsof je hand een soort dier is en dan zijn je handen een mond die op en neer gaat....
    mij zoon doet automatische ze mond open omdat hij het lekker vindt om op natte doeken te sabbelen... dus dan ff snel als ik bij ze mond bij ze neusje en klaar ff schone kant pakken en ff 5 min verder spelen...en dan is hij blij en ik ook omdat die een schone neus heeft...

Deel Deze Pagina