Mijn broer had het vroeger vaak en van de kinderarts moest mijn moeder blazen. Julia.blijft er wel eens in hangen als ze.huilt, dan.blaas ik ook en dan neemt ze ineens een hap luct.
Meerdere nichten van mij hebben dit ook gehad(uit hetzelfde gezin). Ze waren dan boos of kregen hun zin niet en hielden dan net zo lang hun adem in totdat ze flauw vielen. Verder dus niets aan de hand en ging natuurlijk gewoon over.
Net weer gehad Ze was gefrustreerd omdat iets niet lukte....blazen helpt hier dus absoluut niet Dit is dus 2x op 2 dagen.... Ook overstrekt ze zich vlak voor ze wegvalt, dat was gisteren ook. @Mir, indd dat blazen en even laten vallen zodat ze naar adem happen ken ik ook reflux hier en spugen door neus en mondje zodat ze er even in bleef. Daar hielp blazen wel bij maar hierbij dus echt niet
Jeetje voor de 2e keer al vandaag das schrikken ja! Zoals ik ook al op de mmmama's topic schreef ik deed dat dus als baby/dreumes ook als ik boos werd hield dan gewoon mijn adem in ik denk dus dat jullie kleine meid dat ook doet als ik zo je verhalen lees.
Ik deed dit zelf ook als baby vanaf 5 maanden dus ze heeft het niet van een vreemde. Ik heb er vandaag meer last van dan gisteren, vind het doodeng.... Ben zoooooo bang dat erin blijft als het gebeurd Morgenochtend ga ik de ha bellen en het toch even melden.
Mss een rare vraag: maar zijn het juist vaak kindjes met veel temperament die dit hebben? Het is een onaardig woord, maar kindjes die je ook als 'driftkoppen' kunt bestempelen?
Jeetje wat heftig!!!!! Mijn zoontje doet t ook.... hij is 3 weken oud en last van krampjes. als hij zo'n last heeft en daardoor lang niet slaapt kan hij n huilbui krijgen die lang kan duren.... en dan blijft ie er ook weleens in.... gister ook.... mn vriend schrok zo want blazen hielp niet.. (?!) dus blies hij in/op zn mondje en daar schrok hij van en ademde weer...... wel fijn te lezen dat t veel voorkomt... 'fijn'... Werken andere dingen?
zo das idd schrikken misschien een tip onze zoon vindt het ook niets om zijn neus schoon te laten maken wat ik doe is meestal een hydroluier pakken heb er een stuk of 50... lekker lauw warm maken en maak er een spel van doe net alsof je hand een soort dier is en dan zijn je handen een mond die op en neer gaat.... mij zoon doet automatische ze mond open omdat hij het lekker vindt om op natte doeken te sabbelen... dus dan ff snel als ik bij ze mond bij ze neusje en klaar ff schone kant pakken en ff 5 min verder spelen...en dan is hij blij en ik ook omdat die een schone neus heeft...