Ik haal net ons meisje uit bed en zie dat haar ene oog helemaal dicht zit. Het bovenste ooglid is helemaal opgezwollen en rood. Ze heeft gisteren de bmr en menigokokken prikken gehad nu kwam ik al google-end op een allergische reactie of ontstoken oog uit. Moet ik hier nu de hap voor bellen? Normaal weet ik wel wat te doen mar dit is nieuw voor me
Ja ik zou de HAP bellen. Voordat je belt alvast even checken of ze koorts heeft, daar vragen ze naar. Mijn oudste dochter had het vorige week ook, 1 oog helemaal dicht, was verder niets aan te zien. Uiteindelijk bleek het een muggenbult te zijn maar de HA nam geen risico en heeft alles goed gecheckt. Sterkte, hopelijk valt het mee, ziet er echt zielig uit he?
Ziet idd heel zielig uit, al lijkt ze er geen last van te hebben. Stom he doordeweeks zou ik ook zeker de ha bellen maar in het weekend vind ik de drempel toch erg hoog.
Joh met een oog moet je echt geen risico lopen hoor! Gewoon bellen, die assistentes zitten er toch. Als het echt niet nodig is om langs te komen vertellen ze je het wel.
ik denk dt t een muggenbult is... Maaaar ik ben natuurlijk geen helderziende Dus dan zou ik toch even de HAP bellen