oog zit helemaal dicht; ontstoken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dreumesmama, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik haal net ons meisje uit bed en zie dat haar ene oog helemaal dicht zit. Het bovenste ooglid is helemaal opgezwollen en rood.

Ze heeft gisteren de bmr en menigokokken prikken gehad nu kwam ik al google-end op een allergische reactie of ontstoken oog uit.

Moet ik hier nu de hap voor bellen? Normaal weet ik wel wat te doen mar dit is nieuw voor me ;)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik zou de HAP bellen. Voordat je belt alvast even checken of ze koorts heeft, daar vragen ze naar.

Mijn oudste dochter had het vorige week ook, 1 oog helemaal dicht, was verder niets aan te zien. Uiteindelijk bleek het een muggenbult te zijn maar de HA nam geen risico en heeft alles goed gecheckt.

Sterkte, hopelijk valt het mee, ziet er echt zielig uit he?

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ziet idd heel zielig uit, al lijkt ze er geen last van te hebben. Stom he doordeweeks zou ik ook zeker de ha bellen maar in het weekend vind ik de drempel toch erg hoog.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Joh met een oog moet je echt geen risico lopen hoor! Gewoon bellen, die assistentes zitten er toch. Als het echt niet nodig is om langs te komen vertellen ze je het wel.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Zo plots een dik ook en zo kort na de vaccinaties zou ik zéker bellen!

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ik denk dt t een muggenbult is...

Maaaar ik ben natuurlijk geen helderziende:p
    Dus dan zou ik toch even de HAP bellen

Deel Deze Pagina