Ben me rotgeschrokken, graag advies!

Discussie in 'Miskraam' gestart door junior1, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hallo allemaal.

Ik ben echt zo geschrokken. Gisteravond seks en vanochtend rood bloed bij het afvegen. Ik heb verder geen krampen of stolsels. Maar wel heb ik dat de laatste paar dagen mijn zwangerschapskwaaltjes verminderd zijn. Minder moe, minder misselijk en borsten minder zeer en opgezwollen. Ben nu 9,5 week. Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb de vk al gebeld en zij ziet nog geen reden voor alarm. Ik moet wel terugbellen als het bloeden erger wordt.

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Je bloedvaten zijn nu dunner, waardoor ze wel eens willen scheuren.
    Zolang je geen krampen hebt, geen reden tot paniek ;)

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Geen sex meer ;).
    Symptomen kunnen rond de 10 weken minder worden omdat je lijf aan de hormonen went.
    Sterkte ermee!

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Het bloeden kan van het vrijen zijn! En klachten kunnen altijd wisselen. Als je zo ongerust blijft zou ik nog eens de vk bellen.
    Sterkte!

5. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    he wat vervelend is dat zeg!
    Ik wil je niet bang maken, hoop echt voor je dat alles goed is.

Maar wil je toch mijn verhaal vertellen;
    Zondag sex gehad, na een uurtje rood bloedverlies. Na 2 uurtjes is het gestopt. Maandag is het helaas weer begonnen om 17.00 ongeveer. Daarna is het niet meer gestopt. Ondertussen kwamen er wat draadjes uit en hele inieminie stolseltjes. Helaas werden die woensdag wat groter. Ik had alleen last van rugpijn, eerst heel weinig, toen steeds wat erger.
    Woensdag 16.30 een echo gehad, waaruit bleek dat het vruchtje niet groter is geworden dan 5/6 weken.
    Mijn rugpijn werd erger en rond 18.30 begonnen de krampen. Die waren om 22.00 afgelopen, waarbij ik als laatste ook een groot stolsel verloor (10x3 cm ofzo). Ik ben nog een tijdje blijven bloeden en gisteren het laatste stolsel (waarsch het vruchtje) verloren. Nu is het bruinverlies.

Meid, ik duim voor je dat alles goed is! Ik heb heel internet plat gelezen en je leest ook heel veel positieve verhalen bij vrouwen met bloedverlies!!!

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb zelf ook een paar bloedingen gehad na de sex of na een moeilijk wc bezoek. Ben inmiddels 15 weken en geen bloedverlies meer, heb het in totaal 4 keer gehad.

Ik hoop voor je dat het niet uitdraaid zoals het verhaal van Anne...

Sterkte Anne!!

7. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Bedankt voor jullie input.

Anne82, wat verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte om dit een plaatje te geven.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook in mijn zwangerschap 2 keer helder rood bloedverlies gehad. Bij mij kwam het door te hard te drukken met de "grote boodschap". Heb het 1 keer gehad met 6 weken, dit was na een paar dagen over, en met 13 weken. Deze keer kwam er een stolseltje mee van 1 tot 2 cm. Maar dit stolsel was gewoon waar het bloeden was begonnen en gestopt en moest er dus nog vanzelf uitkomen.

Onze zoon is nu al 3 maandjes oud.

Hoop voor je dat het snel stopt.

9. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje wat een rot verhaal zeg! heel veel sterkte!
    maar voor jou junior geldt, dit komt niet door het hebben van sex,....
    Bovenstaand verhaal is heel erg klote, maar het is niet door de sex gekomen, dat kan niet gebeuren,...het kindje was niet goed, en dat breekt het lichaam zelf af,..misschien is het door de sex sneller op gang gekomen, los gelaten, maar maak je geen zorgen,...door de sex kan het niet komen.
    Je kunt door de sex een bloedvaatje geraakt hebben, en wat bloeden daardoor, ook dit kan geen kwaad....
    Hoop dat het snel stopt, en dat alles gewoon goed is meis!

succes!

10. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Oh....dat bedoelde ik ook niet! Sorry...maar idd, door sex kun je geen miskraam krijgen!

bedankt voor jullie steun! Kan ik wel gebruiken....toen we thuiskwamen van de echo bleek er ingebroken te zijn en is alles (!) weggehaald; laptops/fotocamera met geheugenkaart en nog meer waardevolle spullen. Zolang ik bezig ben, gaat het wel. Maar als ik alleen ben:x:(

11. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Sjonngeeeee dat meen je niet, wat afschuwelijk! Ik leef met je mee...in de eerste plaats natuurlijk met je onzekerheid want ik weet hoe slopend dat kan zijn, en in de tweede plaats om die inbraak, en dat allemaal juist nu, echt rot voor je! Sterkte!

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje meis, gadver wat rot allemaal!! verdomme!!

heeeeel veeeeel sterkte, echt! ik zou wensen dat ik iets kan zeggen waardoor je je weer goed voelt, maar dit is iets wat je zelf moet verwerken,..heel veel sterkte voor jullie!

wij gaan even op vakantie, even eruit, even niks aan ons hoofd,...gisteren bleek dat ik nog restweefsel heb, na de curretage en moest vandaga misschien weer gecurreteerd worden, maar gelukkig mag dat even wachten en kijken of het vanzelf komt,....
    dus nu even op vakantie en dan weinig doen,....niet zwemmen, maar dat is niet anders....

sterkte allemaal meiden!

dikke knuf!

13. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Heel veel sterkte meis. En dan wil je zeggen: geniet van je vakantie, maar dat zal niet zo makkelijk gaan met dit verlies. Rust lekker uit en probeer het een plekje te geven!

Ik hoop voor je dat je lichaam het restweefsel er zelf uitwerkt!
    Lfs!

14. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    junior, ik zou me niet te druk maken hoor. Een beetje bloedverlies is helemaal niet erg. Pas als je echt hevige kramp hebt met stolsels dan kun je je zorgen gaan maken. Probeer lekker te genieten.

Deel Deze Pagina