Uitkering, verhuizen ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Blaak, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo

Nog een vraagje.. Ik ga dus binnenkort wellicht verhuizen en heb ook sinds kort een uitkering (wwb, wij of iets dergelijks).

Ik woon in Arnhem maar als ik bijvoorbeeld in Elst (naast Arnhem) komt te wonen, moet ik mijn huidige uitkering gaan laten beindigen?! En dan weer een nieuwe aanvragen?? Ik was net klaar en eindelijk blij dat al dat rompslomp achter de rug was..:( En hoe zit het met al die bewijzen die ik bij elkaar moest krijgen (met moeite en koste hoop geld) , moet ik al die bewijzen weer gaan opvragen/zoeken/kopen enzo??!:$ Kunnen ze dat niet doorsturen ofzo?

Heeft iemand hier ervaring mee.. ik hoop echt niet dat ik alles overnieuw moet doen!!

Kunnen jullie mij meer duidelijkheid geven aub?

Gr. Mandy

2. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ja, je zult de aanvraag opnieuw moeten doen. Incl. alle bewijsstukken.

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien even op de site kijken van uwv? En daar je vraag stellen?
    Ik probeerde het voor je maar ik krijg heeeeeele kleine letters dat het bijna niet te lezen is.
    Ik heb van de week iets gedaan waardoor ik ook bij mijn emails alleen maar kleine lettertjes heb en weet niet hoe dit te veranderen maar goed, daar gaat het hier niet over hihi.

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    misschien je contactpersoon bij het uwv eens vragen? wie weet kunnen zij onderling als verschillende gemeentes eens kijken wat perse weer opnieuw moet en wat niet. Wie weet kunnen ze zelfs wel documenten voor je kopieeren?.. ik weet uit ervaring (door mijn werk) hoeveel werk het is om het aan te vragen en hoop dus erg voor je dat het meevalt... succes!!

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

okee thanks voor de info. Ik reageer nu alleen op woningen in Arnhem, in mijn eigen woonplaats/gemeente dus dat komt wel goed. Anders moet ik al die gedoe weer overnieuw doen inderdaad en over een paar maanden word mijn uitkering tog beeindigd omdat ik wil gaan studeren (studiefinancieering) .

thx :)

Deel Deze Pagina