BAARN - Binnenkort is het mogelijk de slagingskans van ivf te berekenen via een applicatie op de iPhone. De applicatie is ontwikkeld door Britse onderzoekers. De applicatie rekent uit hoeveel kans een vrouw heeft om zwanger te worden via in-vitrofertilisatie. Voor de app is data bestudeerd van 144.000 ivf-behandelingen. De voorspelling zou tot 99 procent nauwkeurig zijn. Vrouwen wordt gevraagd een aantal simpele vragen te beantwoorden, zoals bijvoorbeeld hun leeftijd. Als ze alle vragen hebben beantwoord, krijgen ze direct een percentage te zien. Het programma staat al wel op internet op de website www.ivfpredict.com. Binnenkort zal hij verschijnen als applicatie voor onder andere de iPhone. bron: App berekent slagingskans ivf | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
op zich lijkt het leuk maar al die cijfertjes maken het voor die vrouwen alleen maar moeilijker ik heb bijvoorbeeld maar 22% kans maar ben wel zwanger
Waarom doe ik hier nou aan mee Word er alleen maar onzeker van. Ook bij mij komt er een laag slagingspercentage uit.
Als ik bereken wat de slagingskans was bij de 1e ICSI was dat 33,7% en ben daarmee zwanger geraakt.. mochten we nu weer voor ICSI gaan is de kans.. 54,1% maar dat zal vast komen omdat we al een kindje hebben dmv ICSI..