iPhone app berekent slagingskans IVF

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bammetjebam, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

BAARN - Binnenkort is het mogelijk de slagingskans van ivf te berekenen via een applicatie op de iPhone. De applicatie is ontwikkeld door Britse onderzoekers.

De applicatie rekent uit hoeveel kans een vrouw heeft om zwanger te worden via in-vitrofertilisatie. Voor de app is data bestudeerd van 144.000 ivf-behandelingen. De voorspelling zou tot 99 procent nauwkeurig zijn.

Vrouwen wordt gevraagd een aantal simpele vragen te beantwoorden, zoals bijvoorbeeld hun leeftijd. Als ze alle vragen hebben beantwoord, krijgen ze direct een percentage te zien.

Het programma staat al wel op internet op de website www.ivfpredict.com. Binnenkort zal hij verschijnen als applicatie voor onder andere de iPhone.

bron: App berekent slagingskans ivf | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

2. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    op zich lijkt het leuk maar al die cijfertjes maken het voor die vrouwen alleen maar moeilijker

ik heb bijvoorbeeld maar 22% kans maar ben wel zwanger

3. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom doe ik hier nou aan mee ;) Word er alleen maar onzeker van. Ook bij mij komt er een laag slagingspercentage uit.

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    36.2 procent.

We zullen zien in Januari! ;)

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Als ik bereken wat de slagingskans was bij de 1e ICSI was dat 33,7% en ben daarmee zwanger geraakt..

mochten we nu weer voor ICSI gaan is de kans.. 54,1% maar dat zal vast komen omdat we al een kindje hebben dmv ICSI..

6. bereke

bereke Niet meer actief

Hier 36.2 % en ook direct prijs. Dubbel prijs zelfs :).

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lekker zinloos zeg. Ben helemaal niet van dit soort dingen...maargoed, das wel duidelijk geloof ik ;)

Deel Deze Pagina