Ik heb kort geleden een operatie ondergaan. Nu doet het, op de plek waar het infuus gezeten heeft, pijn en het voelt een beetje vervelend (net zoals een pijnlijk spiertje). Als ik erover heen beweeg voel ik ook een hobbeltje. Normaal?
Ja, heel normaal. Tenminste ik heb het ook altijd als ik een infuus heb gehad. Duurt bij mij maximaal 2 weken. Hoe lang heb jij er nu al last van?
Ja hoor, ik heb bij de geboorte van mijn dochtertje HELLP gehad met infusen in beide handen, dat blijft een tidjje, zeker als het infuus lang gezeten heeft. Bij de HELLP heeft 1 infuus zo'n 2 weken gezeten en dat duurde echt lang voordat het weg was. Bij mijn laparascopie heb ik alleen voor de OK een infuus gehad en die verdikking was met een weekje weg.
ik heb er nu nog last van van bij mijn bevallen nu 10 weken geleden slecht gestoken zegt de dokter hier
Oke, bedankt. Ik ben nogal een angsthaas en ga me dan vaak dingen in mijn hoofd halen. Hahahaha, lekker mutserig. Het is nu een week geleden.
Ten overvloede waarschijnlijk, maar ik heb dat dus ook altijd. Ik heb nu 3x een infuus gehad en alle drie de keren blijft het een rotgevoel. Ik moet binnenkort weer onder het mes en onder narcose, dus weer infuus - heb er zo'n zin in
Ben vrijdag van het infuus afgehaald en begin het nu ook te merken.. een soort knupje in je huid. Is heel normaal denk ik!!
Volgens mij is dit idd normaal, toen ik een infuus had tijdens de bevalling, heb ik er daarna ook nog een tijd last van gehad!
Hier hezelfde. Ook een dikke bult op mijn arm. Duurde ook een tijdje voordat het gevoel op die plek weer terugkwam. De ambulancebroeder had iets te enthousiast geprikt.