ach ja ex, heb begrepen dat jullie niet heel lang wat hebben gehad. Zie trouwens dat jullie weer door mogen voor een 2e wondertje, spannend hoor. Liefs
klopt was een kort iets. ja 2de komt er waarschijnlijk ook. banner moet ik ff aanpassen want we zijn nog niet echt bezig. ben nu met een revalidatie training bezig dus komt een 2de even niet zo heel goed uit
o dat is wel balen als je het graag wil natuurlijk. Hier zouden we ook wel graag een 2e willen maar momenteel is dat natuurlijk niet slim. Ach en exen horen bij een leven natuurlijk
Jammer dat je niet naar de goed bedoelde adviesen hebt gekeken in je vorige topic in plaats van alleen naar de adviesen die je in het verkeerde straatje vielen. Voor een tweede moet je seks hebben ze komen niet uit de bloemkool En het helpt dan ook je benen wijd te doen. Hoop dat julie het snel op kunnen lossen want zo is ook niet lang uit te houden voor beiden natuurlijk. En vreemd dat de maatschappelijk werker zo raar reageerde, ze kan je toch op zijn mindst helpen alles een beetje bij elkaar te krijgen? Nouja in ieder geval het beste gewenst en ik hoop dat julie er snel uit zijn.
Beetje kinderachtig berichtje he, het vorige topic ging ook nergens meer over, groot gelijk dat die dicht is, pff. sneu hoor. sex moet je beiden willen, en nee zin maken dat werkt niet bij iedereen. TS wel fijn dat je een ontspannend middagje achter de rug hebt, fijn om te lezen, probeer dat vast te houden, negeer die rare berichten gewoon, hoe goed bedoeld ook sommingen slaan echt door. sommigen hebben wel een beetje gelijk, maar dat kan ook anders gezegt worden. kop op, als je beiden wilt, zoals je al zij, kom je er echt uit.
Dat mag je vinden, ik vind het kinderachtig een topic dicht te gooien omdat je niet het andwoord krijgt wat je wil van sommige forumers, Daarin tegen heb ik geen lullig andwoord geven op haar bericht. Ik snap hoe vervelend dit is, dit staat dus in het tweede deel van mijn bericht. Maar ik ben hier niet om het topic te vervuilen ik vind het alleen zo jammer dat ze alles van zich af slaat want zo kom je toch nergens? Beetje jammer dat je dan gelijk kinderachtig word genoemt.
meid hier een dikke digitale knuffel van mij, ik hoop dat je gauw weer wat beter gaat voelen ook al is dat heel moelijk liefs naad
Dikkebuik, ik vind het kinderachtig JA, en ja het topic bevuilen, ze heeft wel degelijk wat met de tips gedaan, zet je zonnebril af, dan kan je wat beter lezen. ze heeft genoeg uitleg gegeven, ga ergens anders vervelend doen.
Iemand vraagt om advies en ze wordt gewoon de grond in getrapt. Tijd dat er een optie komt om bepaalde personen van topic's te blokkeren. Als je niks nuttigs te melden heb, zeg dan gewoon niks. Skatjuh, laat ze/haar maar lekker lullen hoor. Ik weet hoe klote je kan voelen als het allemaal niet lekker loopt. Heb je ondertussen al beetje met hem kunne praten ? Of met iemand anders om even je verhaal kwijt te kunnen en eventueel advies ?
Wat vind je precies kinderachtig aan mij? Dat andere mensen zeggen dat ze tegen haar zin seks moet hebben? Want dat heb je mij niet horen zeggen dus mischien als jij je dubbele beglazing afzet werkt het mischien nog beter. Naah serieus ik wil geen ruzie maken, Daar is dit topic niet voor en nee ik ben hier ook niet om het te bevuilen. Vervelend doen? Waar doe ik vervelend? Gewoon omdat ik eerlijk ben? Finacieele problemen ken ik heel goed, die hebben wij zelf ook. Wij hebben een beste schuld door de ex van mijn vriend, dus ook erg veel stress, en stress is een killer zowel voor een relatie als een seks leven. Hierdoor is mijn libido en die van mijn vriend(veel meer) ook naar 0,0 gedonderd, we zijn hier zelfs voor naar de huisarts geweest, die constateerde dus ook stress. In die tijd ging onze relatie er ook echt aan onderdoor net als die van TS nu doet. Maar weet je het is het allemaal niet waard! En dat moet je beginnen in te zien, het is zo jammer dit je leven te laten leiden. Soms moet je jezelf een denkbeeldige schop voor de kont geven en soms moet je jezelf confronteren met dingen die je eigenlijk liever niet ziet om het beter te maken. Het enige wat ik probeerde te zeggen is dat het zo onzettend jammer is want er is zoveel meer je moet het alleen zien. Ik weet waar ik het over heb want zelf hebben mijn vriend en ik er ook door gemoeten dus ik snap dat het onzettend moeilijk is! toch zonde dat julie mij gelijk als vervelend zien omdat ik mijn woorden niet inpak in een mooi jasje want de boodschap is precies het zelfde. In ieder geval succes en mijn bedoeling was niet op je te kwetsen of je de grond in te trappen, want kom op zeg nou zelf wat zou ik daar nou aan hebben, zoals ik zij ik pak gewoon mijn woorden niet in een mooi jasje, betekend niet dat ik vervelend wil doen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/261858-mijn-vriend-heeft-onzettend-laag-geen-libido-sexdrive.html Dit topic heb ik een tijdje geleden geopend omdat mijn vriend zich net zoals jij voelde en handelde, zo kan je lezen hoe het is van jou vriend zijn kant. Ook hij(mijn vriend) en wij zijn erboven op gekomen, het was moeilijk en we begrepen elkaar gewoon niet. Dus ik snap het goed, mischien niet van jou kant maar van de kant van je vriend, omdat ik in dezelfde positie heb gezeten als hij op het moment. Daarom kwam ik mischien gemeen over dit was niet mijn bedoeling. Ik zal je topic met rust laten. Succes
bedankt dat je al heb aangegeven dat je mijn topic verder niet zal vervuilen. Jou antwoorden slaan natuurlijk weer nergens op. Maar bedankt voor je beste wensen iig
meiden bedankt voor jullie steun, dat doet me wel heel goed. We hadden voor gisteravond plannen voor een leuke avond, lekker een massage en alles maar helaas. Kleine man is niet fit en heeft ons flink bezig gehouden. Dat gaat dan wel voor natuurlijk. Ik blijf gewoon hopen dat we volgende week het geld gaan krijgen, zodat we wat stress kunnen lozen. Dan kunnen we verder gaan met weer opbouwen van de relatie. Het gaat ons wel lukken, want de liefde is er zeker. ( en m`n man heeft een hobby gevonden, dus we zitten iets minder op elkaars lip hihi ) Liefs
hey meiden. Weer ff een update vanuit hier. Ik heb besloten om maandag contact te zoeken met een HA. Gisteren liep er weer iets niet lekker en ik keerde weer helemaal in mezelf. Ik ben bang ( hadden jullie vast al in de gaten, alleen ik nog niet ) dat ik toch een dikke depressie te pakken heb. Ik kan dit niet meer alleen oplossen, heb gewoon hulp nodig. Het voelt als een stomp in m`n maag maar hopelijk gaat het snel beter worden.