hallo dames, is er niet een gulden middenweg ofzo??? mike gewoon lekker bij jeniffer laten (die in bed raakt met craig) en simon gewoon lekker terug bij kathy??? of en dat mag natuurlijk ook hier een beschuitje eten....maar liefst niet beide tegelijk.... jij bent zo jammy jammy....
Oja gaat Jennifer met Craig in de toekomst? Op zich vind ik hem voor zo'n ouwe man ook wel sexy, hihi.
whahahaha iedereen moet elkaar ff gehad hebben dus jennifer en craig? ja zie ik nig wel gebeuren, alleen emma is onschuldig hahaah (nog wel)
hmmm klopt...jen gaat idd uiteindelijk met craig. maar ik weet ook wie met Mike gaat en wie met Simon hahaha. Maar dat wil ik niet verklappen voor jullie (mag wel hoor hihi ) Jaja....het word nog heeeeeeeeel spannend haha
zou het ook niet zomaar verklappen hoor haha Wil je het weten dan mag je me wel een pbtje sturen hihihihi Want ik weet nog veeeeeeeeeeel meer
ik moet ook zeggen dat ik er niet percee naar op zoek was gegaan. Maar dan sluit je je aan bij een atwt forum en in eens weet je alle ins en outs
ja lin maar denk dat jij je ook moet inhouden om niet verder lezen...ik lees er niet meer 1 als ik eenmaal lees ga ik veel te ver door en heb nu wel gemerkt dat ze stukjes eruit halen want sierra zou ook nog opgesloten worden door craig en dat is ook niet gebeurd... trouwens ik zie het nu net pas ik lees niet op een atwt forum maar rechtstreeks van de bron hahaha
http://www.cbs.com/daytime/atwt/updates/daily/2004/20040131.shtml zoeken naar January 31 - februari 4 2005...have fun
sierra vind ik ook een beetje flauwtjes nu hoor..haar rol! Wat mij betr hoeft ze niet te blijven en mag naar Montega terug
ik vind dat accent echt vreselijk. De ex van mn zus was ook geboren in Australiƫ en (gek genoeg) sprak ie gebrekkig engels, maar dan wel met dat accent. Bleeegh!
hahaha ja klopt...ik moet misschien ook wat minder gaan lezen Maar blijf het zo leuk vinden hihi Ik heb het van het forum ja...maar niet door te lezen hoor...ik heb een hoop stukjes van afleveringen ook echt gezien. En daar vertrouw ik ietsjes meer op dan wat mensen daar neer zetten. Ach ja...het is gewoon een super verslavende soap
http://fansiteatwt.nl/index.html ik lees wel eens hier,staan de vooruitzichten op tot feb '08.(in het nederlands) ben gewoon zooo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren,hihihi maar eccht de leukste soap is dat!! met veel lekkere hunks!!!! (al vindt mijn man het mega saai )
van mij hoeft simon niet terug mike is idd veelste bloot de laatste tijd showt de hele tijd zijn boven body hahah maar goed volgens mij komt het ook wel goed tussen die twee. maar jah het blijft een soap heee