Kwam net op Nu.nl het volgende bericht tegen. 'Britney Spears krijgt tweede kind' Uitgegeven: 12 september 2006 21:58 Laatst gewijzigd: 12 september 2006 21:59 LOS ANGELES - Het Amerikaanse zangeres Britney Spears (24) is voor de tweede keer moeder geworden van een jongen. Dit meldde muziekzender MTV dinsdag op gezag van bronnen met nauwe contacten met het gezin van de popster. De baby zou in de nacht van maandag op dinsdag met een keizersnede zijn gehaald in een ziekenhuis in Los Angeles. Het bericht is nog niet officieel bevestigd.
Haar oudste wordt Donderdag 1 jaar. Het was, volgens haar eigen zeggen, helemaal niet de bedoeling om zo snel weer zwanger te worden. Ze heeft ook gezegd nog te willen bevallen voordat die eerste een jaar werd.
Het was gisteren bij show-nieuws ... Hopen dat ze deze baby niet uit haar handen laat vallen ... of ermee achter het stuur van haar auto gaat zitten en gaat rijden ! Groetjes, Nikki F
hmmm grappig las net dat ze naar het ziekenhuis ging voor een keizersnee. is toch raar dat je in dat land gewoon kan kiezen voor een keizersnee?
Ja, heel raar ! Of ze krijgen meteen bij het eerste pijntje een ruggeprik, blijven dan de hele tijd in het ziekenhuis, hangend achter een tv en voelen totaal geen pijn. Dan krijgen ze te horen dat ze mogen persen en hebben ze kun baby ... Zo kan het blijkbaar ook ... het verschil vind ik soms wel een beetje vreemd ... Groetjes, Nikki F
Is het niet zo dat je in Amerika altijd in een ziekenhuis moet bevallen en niet thuis?? Of zijn wij het enigste land waar je thuis mag bevallen.
Ik dacht dat ze een dochter zou krijgen... maar ach als het maar gezond is! Bij de vorige had ik zelfs gehoord dat ze een keizersnee had laten doen en daarna ook de huid direct weer strak heeft laten trekken...
Ach wat een muts! Ik wil er weer 1 voordat de ander 1 jaar is. Is ook echt te plannen he. Ik kan zo boos worden om zulke mensen!
Zij is snel, vraag me af waarom deze baby ook met een keizersnede is geboren. Is het wel goed om zo kort achter elkaar zwanger te worden voor je lichaam?
gelijk heb je janne zwanger raken kan je niet plannen (anders zou het een heel stuk makkelijker wezen ) en ik kan daar zo boos om worden maar ja wat doe je eraan liefs samantha
Is dit afgunst ofzo dat iedereen zo snel zijn oordeel klaar heeft over iemand die ze helemaal niet kennen Er zijn wel meer mensen die snel zwanger worden, ik scheel ook maar 10 maanden met mijn broer. Maar ja mijn moeder is geen Britney Spears dus dan is het minder erg waarschijnlijk Verder weet ik niet waarom zij een keizersnede heeft gehad, misschien een medische reden misschien ook niet. Ook al was het geen medische reden dan heeft een vrouw toch nog het recht om te beslissen over haar eigen lichaam, zo ook wat betreft pijnbestrijding. Maar dat is mijn bescheiden mening
eeh soms heb je dat niet voor het zeggen als je 5 jaar heb moeten wachten op je eerste en je denkt nah we zien wel en je bent met de eerste shoot weer zwanger maar idd het is behoorlijk druk , het is net als bij een tweeling je hebt beide handjes vol maar ook zit er een hele leuke kant aan. heb dan ook 11 dagen een tweeling in huis
Ik bedoelde niks slechts met mijn berichtje hoor Bedoelde alleen maar te zeggen dat haar keizersnee geplanned was zodat ze 2 kinderen binnen het jaar zou krijgen. Vond ze zelf wel leuk (is trouwens geen roddel, dat zei ze tijdens haar intervieuw op t.v).