afspraak pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door stamper, 8 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi allemaal

    Ik heb een afspraak gemaakt voor een pretecho gewoon 2d hoor .
    ik vind het wel leuk als er wat te raden over blijft . op 17 aug. gaan we heen . eerst lekker op vakantie en dan een leuke echo .

    groetjes yvonne
     
  2. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    prettige vakantie en veel plezier togewenst bij je pretecho ;)
     
  3. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi miranda

    Dank je wel

    groetjes yvonne
     
  4. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Ook van mij alvast heel veel plezier ene wel even laten weten hoe het was he
     
  5. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Ja natuurlijk laat ik even weten hoe het was .

    groetjes yvonne
     
  6. jacqueline

    8 mei 2005
    12
    0
    0
    hoi Staper.
    Ik wil jou een prettige vakantie wensen en natuurlijk een geweldie pretecho.
    groetjes Jacqueline
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Stamper, fijne vakantie gewenst, en ik ben heel benieuwd wij hebben 22 augustus pretecho 5 daagies later...wel 3D wij gaan wel zien wat t wordt (als t kindje t toelaat)
    groetjes!
     
  8. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi sientje

    spannend he . Ik wil niet weten wat het word . misschien ben ik wel ouderwets want iedereen vraagt of ik al weet wat het word zelf kinderen op school vragen het .
    houden jullie het voor jullie zelf of deel je het met anderen .

    in ieder geval veel plezier .

    yvonne
     
  9. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    alvast een fijne vakantie
    en veel plezier bij de echo
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Stamper, tja ik vind het sowieso spannend ook al weet je wat t wordt, je weet nog steeds niet hoe je kindje eruit ziet enzo... maar goed maakt ook niks uit iedereen moet dat voor zichzelf bepalen!
    Nee, we willen t graag voor onszelf houden, maar ik weet niet of dat gaat lukken.....ben bang dat we ons misschien gaan verpraten :oops: , maar dat zien we dan wel weer!! ;)
     
  11. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hoi sientje,

    Wij weten sinds een tijdje ook wat het gaat worden. Ik wil het eigenlijk geheim houden, maar mijn vriend maakt het niets uit. Voor mij houdt hij zijn mond.
    Ik merk wel dat anderen heel erg gaan letten op wat je zegt. Het is dus niet makkelijk om je mond niet voorbij te praten...

    Soms twijfel ik ineens of de gyn. het wel goed heeft gezien. Hij zal toch niet... Dan hebben we een heleboel kleertjes over!

    Lotte
     
  12. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Haha, ja Lotte ik hoor dat ook van anderen dat ze zich ook wel eens vergissen een vriendin van mij werd er zo onzeker van dat ze 3x een pretecho heeft laten maken :) !!!
    Het zal moeilijk worden maar ik wil t wel graag weten!!! Wordt het wat je gedacht had, of had je niet van te voren een sterk gevoel wat t ging worden??

    p.s. heb je de chinese geslachtsvoorspeller al gedaan?? ben benieuwd of tie klopt??
     
  13. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo, wij hebben dus gisteren (08 augustus) de echo gehad, erg leuk en mooi om te zien en we weten nu dus wat het kindje is... iedereen is lekker nieuwsgierig maar we (proberen :oops: ) t nog even voor onszelf te houden!
     
  14. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Fijne vakantie en daarna veel kijkplezier bij de echo. Wij zijn nog lang niet zover, mijn man wil het graag weten en ik weet nog niet. Ik heb wel gezegd als we het weten zeggen we tegen iedereen van niet, zodat als je je verpraat er dan niemand erg in heeft.
     
  15. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hoi Sientje,

    Mooi hè zo'n echo. Heb je de echo in de buurt laten maken? (We wonen niet zo ver bij elkaar vandaan...) Hadden jullie een voorkeur, jongen of meisje?

    Bij ons was het de 1e keer niet te zien. We hebben een preuts kindje. Bij de 2e keer kon de echoscopist het wel zien, maar wij niet. Want weer gingen de benen over elkaar. Over 1,5 week ofzo mogen we voor de 3e keer terugkomen. Ik hoop dat de baby dan ook gedraaid is. Tot nu toe ligt het al een aantal weken in een stuit.
    Ik heb ook de Chinese geslachtsvoorspeller gedaan, maar ik weet niet precies wanneer de bevruchting was. Net nog januari of februari.

    Groetjes,
    Lotte
     

Deel Deze Pagina