Uitgegeven: 28 september 2006 13:12 Laatst gewijzigd: 28 september 2006 13:21 AMSTERDAM - De meeste nieuwbakken moeders doen het vlak na de bevalling een tijdje rustig aan. Nicky Heys uit Cambridge niet. Slechts enkele uren nadat ze was bevallen was van een zoon stond ze voor het altaar om haar verloofde het jawoord te geven, zo meldt Reuters donderdag. De 35-jarige Heys kreeg hevige buikpijn tijdens een etentje met haar verloofde, de avond voor de grote dag. Heys besteedde er aanvankelijk weinig aandacht aan en schreef de buikpijn toe aan de zenuwen. Toen de pijn heviger werd besloot het stel toch maar naar het ziekenhuis te gaan. "Toen we daar aankwamen vertelde de arts ons dat de baby op komst was. Te vroeg uiteraard, want ik was pas over drie maanden uitgerekend. Een half uur later was ik moeder", aldus Heys. Altaar De kersverse ouders hadden geen zin om de hele bruiloft af te gelasten na de geboorte, en dus besloten ze het feest gewoon door te laten gaan. Slechts elf uur na de bevalling stond Nicky Heys voor het altaar. Nadat het stel elkaar het jawoord had gegeven, besloten ze zich nog even te laten zien op de receptie, alvorens terug te gaan naar het ziekenhuis. Het paar besloot wel de huwelijksreis naar de Malediven af te zeggen om bij hun zoontje te kunnen zijn. "Onze huwelijksnacht hebben we in het ziekenhuis doorgebracht", aldus Heys. "Ik in het ziekenhuisbed en mijn man op een kleedje op de vloer".
Haha, het zal je idd maar gebeuren! Moet wel zeggen dat ik ook vrij vlot op gang was.Ik beviel in het ziekenhuis en liep 4 uur na de bevalling met het bed van mijn kamergenoot over de gang... Maar goed, je voelt wat je voelt, als het kan dan kan het...toch? liefs Nies
kenissen van mij zijn een een paar weken geleden op vrijdag getrouwd en dinsdags is zij ook te vroeg bevallen. Mijn broer is 8 dagen voor de bevalling getrouwd. en andere broer 3 weken van te voren bij 37 weken zwangerschap
Mijn broer is ook 3 dagen voor de bevalling getrouwd, zn vriendin/vrouw was eigenlijk uitgeteld op de dag van de bruiloft...
Ha ha wat toevallig... Het zal je maar gebeuren. Wel jammer dat de huwelijksreis naar de Malediven niet door kan gaan, dat doen ze nu niet zo snel meer met de kleine erbij.