Zit ik lekker op de bank met de laptop, kijkt de hond mij super zielig aan.. dus ik begin tegen hem te praten en zet de laptop even weg, merk ik dat die niet overeind kan komen, dus ik pak hem op en zet hem om te grond, valt die om. Hij kon echt niet lopen, en keek ook super zielig. oh wat schrok ik ervan zeg, nadat ik hem even op schoot heb gehad met wat lekkers, gooide ik zijn koekje weg om te kijken wat hij zou doen, en hij stond op en rende erachteraan.. nu doet die weer normaal. pfff ben er echt even van geschrokken, duurde echt een minuut of 5 voor die weer normaal kon lopen zonder om te vallen nu moet ik straks werken en zit mijn hondje alleen, maak me toch wel zorgen hoor. als die nog een keer zoiets doet dan rij ik persoonlijk met hem naar de dierenarts (mag momenteel geen auto rijden) zo ff opgelucht! liefs DA
ooww wat zielig! had hij ook pijn denk je? hopelijk gebeurt het niet nog eens is het een grote hond? misschien die heupziekte? kom niet op de naam
was wel eng hoor, hoop niet dat die dat vaker gaat doen, moet toch binnenkort ff naar de dierenarts voor zijn jaarlijkse enting, ga t meteen ff vragen.
weet niet of die pijn had, leek wel of hij alle poten tegelijk op wou tillen, maar dat kan natuurlijk niet, nee t is een klein hond, een boomer maar dan een wat grotere boomer.
Vindt het heel erg van je hondje, en ik snap ook dat je erg geschrokken bent, maar moet er dan zo'n titel boven? Wel erg kwetsend voor de mensen die het gehad hebben!
heb ff bij pl gekeken, maar t leek wel alsof hij niet meer wist hoe die moest lopen, t was niet zo dat hij 1 pootje in de lucht hielt ofzo.
ik bedoel t zeker niet verkeerd.. vind t ook een normale uitdrukking.. sydneys: hihi hij is ook super lief! pff t liefst ga ik nu niet werken om hem in de gate te houden, maar dat gaat natuurlijk niet zomaar. gelukkig ben ik maar een half dagje weg, en is mijn man weer snel thuis. maar goed hij zit wel een paar uur alleen dalijk.
o jeetje tuurlijk met je onwijs geschrokken toen ik het las dacht ik ook gelijk aan n kleine epeleties aanval (sorry schrijf het verkeerd geloof ik hihi) zou het ook zeker de volgende keer gaan vragen sterkte
ja denk dat ik zeker deze week nog ff langs de DA ga, even lichamelijk laten onderzoeken. ben er niet echt gerust op namelijk..
gewoon gaan meid als het jou geen goed gevoel geeft zou ik ook zeker zijn gegaan hoop het allemaal mee mag vallen
ja ik mag zelf geen auto rijden, dus ben toch afhankelijk van andere maar ik ga regelen dat ik deze week nog bij de dierenarts sta, t liefst morgen nog.
Ik was hier zeker even mee naar de dierenarts gegaan! Misschien kan je een afspraak voor morgen maken? Of vanavond? Weet niet wat de openingstijden van de DA zijn en jouwn werktijden. Kan je 'm niet naar een bekende brengen die er even op wil letten? Kan mij voorstellen dat je op deze manier niet prettig weg gaat. Veel knuffels voor je hondje, hoop dat het iets eenmaligs was.