Wat ben ik kwaad zeg! Ik heb pas online kleding voor mijn dochter besteld. De website waar ik het had besteld werkt samen met Postcollect die de bezorging verzorgt. Vorige week woensdag was ik op mijn werk en was er bij ons niemand thuis. Ik kon het pakketje online volgen en zag 's middags dat het was aangeleverd. Het was in ontvangst genomen door iemand met mijn achternaam en met een paraaf die zou moeten suggereren dat deze persoon ook voor ontvangst van het pakketje getekend c.q. geparafeerd had. Best bijzonder vond ik, aangezien er bij ons niemand thuis was en geen van mijn buren dezelfde achternaam als ik heb. Ik heb daar dus een mail overgestuurd naar Postcollect en kreeg de mededeling dat het was afgeleverd op huisnummer 2. Dat leek me al stug, want de mevrouw die daar woont heeft een hele andere achternaam dan die van mij en ik geloof nooit dat zij een paraaf zou zetten die de suggestie zou wekken dat het mijn paraaf is. En idd, toen mijn man thuis kwam lag het pakketje gewoon in de brievenbus. De fijne chauffeur van de Postcollect heeft dus mijn paraaf vervalsd en het pakketje door de bus gedaan. Ik heb daar dus weer over gemaild met de Postcollect en ik krijg gewoon stug het antwoord dat "volgens hun informatie blijkt dat de chauffeur het pakket echter niet door de bus gegooid, maar afgeleverd op een ander huisnummer." Dat is dus gewoon dikke vette bullsh*t! Ik ben uiteraard blij dat ik mijn pakketje gewoon ontvangen heb, maar voor hetzelfde geldt was het niet door de bus gedaan, had ik geen pakketje gehad en ook geen poot om op te staan, want er was immers getekend voor ontvangst van het pakketje... Nou ja, ik ben mijn frustratie weer kwijt...
Wat belachelijk, en schandelig ook dat hij dat heeft gedaan, en aangezien je ook al een klacht had ingediend en dan zo'n reactieterug krijgt pfff ik zou er ook pislink om zijn.
Er lag geen briefje in de bus dat het op een ander nummer was bezorgd. Er is in ontvangst genomen met mijn naam en met een paraaf die de suggestie moet wekken dat hij van mij is (met mijn voorletter en eerste letter van mijn achternaam. Dus nee, ik geloof er niks van dat het op nr 2 is bezorgd en dat de buurvrouw, die hoogbejaard is, het bij mij in de bus heeft gedaan.
Dan vraag je een kopieop van 'jouw' paraaf.....kun je vast aangifte doen van valsheid in geschrifte of iets?
Kopie heb ik al. Die kon ik online zien. Tja, aangifte doen vind ik ook weer zo ver gaan. Maar ik wil gewoon dat er door het betreffende bedrijf fatsoenlijk met mijn klacht wordt omgegaan en dat er niet tegenover mij gedaan wordt alsof ik zit te zeuren terwijl er daar iemand gewoon glashard zit te liegen .
Ik zou aangifte doen van valsheid in geschrifte, je naam en handtekening zijn vervalsd. Dit soort praktijken mogen van mij streng aangepakt worden!
Postbeorger had ook is bij mij me naam vervalst en gewoon in de tuin gezet Ook gebeldaar nooit meer watvan gehoord Vond gewoon assiociaal
mijn vriend heeft dit ook gehad. Toen bij dpd. Een fotocamera die hadden ze gewoon in de tuin gelegd en de hand tekening van me vriend vervalst. Hij heeft een klacht ingediend omdat het in de tuin lag en toen kwam ie er achter dat het volgens hun gewoon was afgeleverd want er was voor getekend toen heeft me vriend een kopie gekregen bleek het helemaal niet zijn handtekening te zijn. De desbetreffende koerier is daarom ontslagen.
vind het ook echt slecht zeg ze zelf gaan tekenen en dan nog in de brievenbus doen zou toch ook aangifte doen want dit mag gewoon niet maar hoe ze daar als bedrijf over weg gaan met jou klacht vind ik ook bijzonder slordig moet toch niet kunnen eigenlijk sta echt ff paf van zulke dingen
Helemaal fout aangepakt.... Volgende keer beweren dat je helemaal geen pakket hebt ontvangen, zodat zij een intern onderzoek moeten opstarten. Dan komt het wel aan het licht hoe het daadwerkelijk gegaan is. En ook even de winkel waar je besteld hebt inlichten over deze vreemde praktijken.
Hier ook met regelmaat meegemaakt. Dure spullen met een waarde van boven de 500 euro waarvoor alleen wij mogen tekenen wordt gewoon bij de buren afgeleverd. Paar keer meegemaakt dat DHL gewoon voor ons een handtekening plaatst en pakketje bij de buren afgeeft. Nu loopt het elke keer goed af, maar misschien dat ik er toch maar beter op moet gaan letten.
Hier nog leuker: pakket wordt voor getekend en gewoon bij de voordeur neergezet. Iedereen kan het dus gewoon meenemen.