Bij 9,5 weken net een echo gehad, beide hartjes zijn ermee gestopt Ik ben d'r helemaal kapot van. Dat was nu mijn 4e miskraam op een rij, of eigenlijk 5 aangezien het er twee waren. Hoe moet ik nu verder? Hoe kom ik hier overheen? Ik zit nog erg in dubio over de natuur zijn gang laten gaan, of de operatie te doen. Vorige keren die pillen gebruikt, maar dan duurt het zo lang voor mijn lijf weer back to normal is. Duurde maarliefst 3,5 maanden voordat ik weer ongesteld werd De natuur zijn gang laten gaan was in het verleden ook al geen succes, mijn lichaam heeft het gewoon niet door dat het mis is. Ook dit keer weer geen enkele symptomen van een miskraam. Iemand advies?
Wat een vreselijk bericht. Ik heb helaas geen advies voor je, alleen dat je moet doen wat goed voor jou voelt. Heel veel sterkte!
Wat een vreselijk verdrietig nieuws!!! Ontzettend veel sterkte. Heel erg, de vierde op rij al! En dan ook nog een tweeling. Sinds wanneer wist je dat het een tweeling is? Nogmaals sterkte. ps. zelf heb ik een 'positieve' ervaring met Cytotec. Maar ja, dat is voor iedereen verschillend.
He bah wat erg voor jullie meid!! Ik heb gekozen voor een curretage en dat is me "goed" bevallen. Werd ook weer gewoon ongi op dag 25. Heel veel sterkte meid!!
wat erg meid.. wens je heel veel sterkte... heb zelf in het verleden een curretage ondergaan. beviel mij goed. alles wordt goed schoongemaakt en in mijn geval was ik daarna meteen zwanger .. heel veel sterkte...
Jeetje meid..wat een verdriet weer voor jullie! Heel veel sterkte met het verwerken! dikke knuffel Ikzelf heb mijn 1e miskraam via de natuurlijke weg laten komen (mijn lichaam was het namelijk al aan het afstoten, dus ja dan is de keuze makkelijk). Bij de 2e kon ik nog net een curretage krijgen en heb daar ook voor gekozen aangezien ik er niet mee wilde blijven lopen. Deze optie is ook voor mij 'goed' bevallen, maar mijn cylus is na bijna 5 weken nog niet op gang (alleen denk ik dat dat puur aan mezelf lig, want ik heb lange cyclussen).
Wat erg! Wat zal jij je rot voelen. Heel veel sterkte meid! Volgens mij heeft het op gang komen van je cyclus straks, niks te maken met hoe de MK plaatsvindt. De daling van het hcg (en eventueel restweefsel) wel. Ik zou je Cytotec adviseren. liefst in combinatie met Myfegyne. Dat maakt de kans van slagen zo groot mogelijk. Wel goed laten controleren of je daarna schoon bent. Zo niet, dan helaas alsnog curettage. Het nadeel van deze pillen is natuurlijk dat je behoorlijk kan gaan bloeden, maar je hebt er (helaas) al ervaring mee. Het nadeel van curettage is het risico op verklevingen, en die wil je natuurlijk niet hebben. Nogmaals heel veel sterkte, zo ontzettend verdrietig, kan me voorstellen dat je er kapot van bent.
Wat verschrikkelijk meid!! Heel veel sterkte! Hoe heftig, zo vaak achter elkaar mis.. Echt erg! Zelf heb ik een mk gehad en dat kwam vanzelf op gang, maar ik bleef bloeden. Ik kreeg toen pillen, maar die wil ik noooit meer! Ik kreeg daar verschrikkelijke pijn van en uiteindelijk moest ik alsnog gecuretteerd worden. Zelf zou ik voor currettage gaan, dan ben je meteen schoon.. Maar eigenlijk is het een hele nare keuze, want je wilt gewoon dat alles niet nodig is! Meid, nogmaals heel veel sterkte en doe waar je je goed bij voelt.. Uiteindelijk is het jouw lijf en jouw beslissing!
Heel veel sterkte gewenst. Het is al enorm zwaar en helemaal dat je het voor de 4e keer moet meemaken . Hebben jullie al onderzoeken laten doen of was je dat van plan misschien? Ik heb 2x een curettage gehad omdat mijn lichaam zelf ook niets deed. Beide keren is me ''goed'' bevallen. Lichamelijk dan, geestelijk waren het hele slopende maanden. Maar dat zal ik jou niet hoeven te vertellen.... Mijn cyclus was beide keren weer snel op gang. De eerste keer maar een dag of 5 later dan normaal en de 2e keer was ik meteen weer zwanger (van mijn dochter) en was mijn ei ook maar een dag of 3 later dan normaal. Sterkte.
Heel veel sterkte... Ik heb gekozen voor een curretage, hoe dat gaat weet ik nog niet. Ik moet woensdag hiervoor komen. Ik heb op internet zoveel nare verhalen gelezen over die pillen.. dat wil ik niet mee maken.
jeetje wat een verdrietig nieuws.. veel sterkte ik zelf heb 3 maanden geleden een curretage ondergaan bij de 10 weken echo klopte het hartje van mijn kindje niet meer had eerst pillen ingebracht , maar die werkte bij mij niet dus 2 weken later een curretage ondergaan. 8 weken later ( vorige week vrijdag ) weer voor het eerst ongesteld geworden. als ik jou was zou ik het eerst even laten bezinken voordat je beslissingen neemt het is niet niks wat je net te horen hebt gekregen veel sterkte ermee