Het onderwerp zegt het al maar welke ovulatie testen gebruiken jullie? Ik heb altijd sensitest gebruikt, maar kom nu op marktplaats anderen tegen die goedkoper zijn en ben benieuwd naar ervaringen van anderen voor ik weer een hoeveelheid aanschaf
Hallo. Ik gebruik er van marktplaats... denk dat verkoopster Saskia noemt... Ben er heel tevreden van. Groetjes
Ik zou voor die van Zwanger&Kids gaan. Ik heb al veel merken geprobeerd. De Zwanger&Kids ovulatietesten zijn verreweg het duidelijkst.
Ik heb ook die van zwanger&kids; de (groene) dipsticks. Ik heb ze nu voor de cyclus gebruikt en ben best tevreden. Bij mij staat er voor de ovulatie ook wel steeds een streepje, maar een stuk lichter als de daadwerkelijke positieve test. Ik kan het er dus goed uit halen.
Heb altijd matcare gebruikt, vond ik de fijnste.. al die andere merken zijn nieuwer en kende ik 4 jaar geleden niet dus altijd bij matcare gebleven. Ik vind sensitest echt kuttesten trouwens, die gaven pas na uren positief en dan had ik mijn ei weer gemist
hier ook zwanger en kids ovu testen en super te vreden, ik gebruik ze nu vanaf het begin en kan er eingelijk elke cyclus mijn ei uit halen.
Heb 2 maanden ovulatie testen gebruikt, eerste maand die van kruidvat maar hoorde veel negatieve verhalen dus heb niet meer gehaald (overigs wel me ei mee gevonden want heb hem ook gevoeld) en deze maand van sensitest vond ze ook super werken!