Welke ovulatietesten gebruiken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ricmar94, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Het onderwerp zegt het al maar welke ovulatie testen gebruiken jullie?

Ik heb altijd sensitest gebruikt, maar kom nu op marktplaats anderen tegen die goedkoper zijn en ben benieuwd naar ervaringen van anderen voor ik weer een hoeveelheid aanschaf

2. Noushis

Noushis Actief lid

Sep 16, 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ik gebruik er van marktplaats... denk dat verkoopster Saskia noemt... Ben er heel tevreden van.

Groetjes

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Uk heb die van zwanger en kids besteld.
    Komen vandaag binnen!

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou voor die van Zwanger&Kids gaan. Ik heb al veel merken geprobeerd. De Zwanger&Kids ovulatietesten zijn verreweg het duidelijkst.

5. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook die van zwanger&kids; de (groene) dipsticks.
    Ik heb ze nu voor de cyclus gebruikt en ben best tevreden.
    Bij mij staat er voor de ovulatie ook wel steeds een streepje, maar een stuk lichter als de daadwerkelijke positieve test. Ik kan het er dus goed uit halen.

6. Heb altijd matcare gebruikt, vond ik de fijnste.. al die andere merken zijn nieuwer en kende ik 4 jaar geleden niet :p dus altijd bij matcare gebleven.
    Ik vind sensitest echt kuttesten trouwens, die gaven pas na uren positief en dan had ik mijn ei weer gemist

7. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hier ook zwanger en kids ovu testen en super te vreden, ik gebruik ze nu vanaf het begin en kan er eingelijk elke cyclus mijn ei uit halen.

8. Nischa

Nischa Bekend lid

Mar 19, 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Heb 2 maanden ovulatie testen gebruikt, eerste maand die van kruidvat maar hoorde veel negatieve verhalen dus heb niet meer gehaald (overigs wel me ei mee gevonden want heb hem ook gevoeld) en deze maand van sensitest vond ze ook super werken!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dames dank voor het delen van jullie ervaringen

Share This Page